Ga naar inhoud
  • 0

Google zoektermen van mijn PC, komen op mijn GSM op google zoekbalk terecht. Kan ik zoektermen op alleen 1 PC houden?


computergast

Vraag

Als ik op mijn PC op Google zoektermen in typ, en later gelijk op mijn telefoon op google ga, dan zie ik diezelfde zoektermen ook daar staan. Weten jullie hoe dit kan? Heeft het iets met thuisnetwerk te maken? ook bij "Delen" heb ik al gekeken, en dingen veranderd voor zoveel mogelijk privacy, maar nog steeds komen zoektermen van de PC automatisch op mijn telefoon Google zoekfunctie terecht. Ik zou dus willen dat alles wat ik mijn PC doe, ook gewoon op mijn PC blijft, dus ook gewoon inclusief alle dingen van internet. Als iemand de stappen precies weet hoe ik dit kan doen, hoor ik het graag. Bedankt!
Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Het werkt zoals het zou moeten werken, dat blijkt. Wat werkt? Nou, je bent op de computer en op je telefoon met hetzelfde account ingelogd bij Google waardoor de info wordt gedeeld wat precies de bedoeling is. Wil je de info op je computer niet delen met je telefoon, dan zal je op de computer moeten uitloggen bij Google.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...