Ga naar inhoud

Radeon HP 4500 ?


casper49

Aanbevolen berichten

nadat ik op mijn laptop HP dv7 systeemherstel naar windows 10 schone instalatie heb toegepast, is mijn beeld uitgerekt in de breedte,ik heb gepeobeerd de drivers bij te werken in apparaatbeheer, maar krijg dan de beste drivers zijn al geinstalleerd, klik ik daarna op eigenschappen krijg ik te zien voor dit programma zijn geen drivers geinstaleerd, ik ben op site van HP en Radeon gaan zoeke maar daar zijn deze drivers niet meer te vinden, ik heb met HP gebeld en deze konden mij niet verder helpen, is hier een oplossing voor ?
Link naar reactie
Je kan nog proberen om te "spelen" met drivers die het dichtst bij komen. Als je heel erg gehecht bent aan je laptop, kan het mij gezien de leeftijd niet voorstellen, kan je altijd nog denken aan een externe videokaart: https://www.google.nl/search?biw=1360&bih=640&tbm=shop&ei=w4IJXMmmAoX7kwWI1IXYDQ&q=Adapter+Externe+video-adapter&oq=Adapter+Externe+video-adapter&gs_l=psy-ab.12...16962.16962.0.18738.1.1.0.0.0.0.107.107.0j1.1.0....0...1c..64.psy-ab..0.0.0....0.lKpdp3zJ4VA Of je zet er Linux Mint mate op.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...