Ga naar inhoud

Een eenvoudig liefst gratis programma om een videofilm in avi of mp4 te monteren met muziek en te bewerken.?


bertje100

Aanbevolen berichten

Hoe graag had ik je door verwezen naar Linux. Daar vind je tenminste de zwaardere programma's. Gratis, volledig en zonder meekijken. Maar goed, dat heb je niet nodig dus kijk dan maar even naar https://computertotaal.nl/artikelen/apps-software/20-gratis-videobewerkers-software-video-bewerken-67900/ voor wat leuke software. Zo te zien zit er vast wel iets voor je bij.
Link naar reactie
Hou in de gaten dat .avi en .mp4 verwarrent verschillen: .avi is een zogenaamde container waar diverse manieren van gecodeerde video (codec gebruikt om de data te samendrukken) in kan zitten, .mp4 is een aanwijzing naar een dergelijke codec. Ik vertel dit omdat video-bewerking hierdoor verwarrent kan worden (een ‘eenvoudig’ programma is er vaak niet) maar kijk eens op: videohelp.com, ze hebben geprobeerd voor iedere uitdaging op dit gebied daar een tool voor te hebben. Als je denkt waarom moeilijk doen ik neem gewoon een programma van de grotere aanbieder b.v. Adobe, dan kom je naar mijn idee toch mogelijk weer voor raadsels hoe iets te doen te staan, maar met wat inzicht vind je een toegesneden oplossing veelal.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...