Ga naar inhoud

stand alone videokaart?


Aanbevolen berichten

Hey hallo, Onlangs heb ik een nieuwe computer gekocht, ik heb wel een beetje verstand dus koos een computer met een vrij mooie videokaart 1050 ti, en een leuke processor. Nou dacht ik, ik heb nog een 780 gtx liggen en dat is nog steeds best een beest van een videokaart, dus ik dacht als de 1050 ti niet wat is dan swap ik de videokaart. Nou was ik beetje teleur gesteld met de 1050, dus ik wou hem omruilen voor mijn oude kaart. nou zag ik dat de video kaart een gigantisch klein rot ding is vergeleken met andere videokaarten die ik ken. Kennelijk is het een standalone 1050 ti.... Ook is er geen extra voeding kabels waardoor ik mijn oude kaart er niet kan insteken... en... qua ruimte is het ook wat krap... Nou is mijn vraag.... hoe ''goed'' zijn die stand alone 1050 ti kaarten eigenlijk ? kan ik een andere videokaart erin drukken die goed zijn en zonder extra voedings kabels? het betreft een i5 8400 2.80 ghz. 8 gig ram. en de videokaart is een stand alone 1050 ti 4 gig. GRAFISCHE KLOK 1290 MHZ CUDA KERNEN 768 GEHEUGEN GEGEVENSSNELHEID 7008 MHZ
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...