Ga naar inhoud

Web creator


Aanbevolen berichten

Ik heb de computer opnieuw geinstalleerd en daarvoor de C schijf, waar de gegevens stonden om mijn website te kunnen bewerken en up-graten geformatteerd. Niet aan gedacht dat de gegevens voor mijn website in mijn documenten stond. Ik heb via file Zilla de gegevens bij mijn provider opgehaald maar krijg het niet voor elkaar en weet ook niet welke gegevens om in het programma web creator te laden. Wie werkt er met web creator en wie helpt mij.\r\nCarl Paul
Link naar reactie
Voor jou zal het verhaal duidelijk zijn, voor mij niet.\r\n[QUOTE=Carl Paul;654760]Ik heb de computer opnieuw geinstalleerd en daarvoor de C schijf, waar de gegevens stonden om mijn website te kunnen bewerken en up-graten geformatteerd. Niet aan gedacht dat de gegevens voor mijn website in mijn documenten stond. [/QUOTE]\r\nJe had dus gegevens (bestanden, programma, inlogcodes??) voor je website staan in \'mijn documenten\' en die ben je kwijt omdat je de harde schijf hebt geformatteerd?\r\n\r\n[QUOTE=Carl Paul;654760]\r\nIk heb via file Zilla de gegevens bij mijn provider opgehaald maar krijg het niet voor elkaar en weet ook niet welke gegevens om in het programma web creator te laden. Wie werkt er met web creator en wie helpt mij.\r\nCarl Paul[/QUOTE]\r\nWelke gegevens heb je opgehaald? \r\nWat krijg je niet voor elkaar? Het ophalen? Het openen in web creator (je hebt dat programma nog wel en je hebt het geinstalleerd)?\r\nKortom: wat is concreet je probleem?
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;654776]Voor jou zal het verhaal duidelijk zijn, voor mij niet.\r\n\r\nJe had dus gegevens (bestanden, programma, inlogcodes??) voor je website staan in \'mijn documenten\' en die ben je kwijt omdat je de harde schijf hebt geformatteerd?\r\nInderdaad dit klopt\r\n\r\nWelke gegevens heb je opgehaald? \r\nWat krijg je niet voor elkaar? Het ophalen? Het openen in web creator (je hebt dat programma nog wel en je hebt het geinstalleerd)?\r\nKortom: wat is concreet je probleem?[/QUOTE]\r\n\r\nNatuurlijk heb ik web creator weer geinstalleerd.\r\nWeb Creator maakt in mijn documenten een mapje wat ik in web creator kan openen om bv mijn agenda bij te werken en uploaden naar provider. Dat mapje ben ik dus kwijt.\r\nIk heb al mijn bestanden bij de provider opgehaald, van alles geprobeerd en kom er niet uit, omdat ik gewoon niet weet hoe web creator werkt. Mijn web site is destijds door iemand gemaakt en ik heb dat programma aangeschaft en wijzig alleen regelmatig mijn agenda en voor de rest niets. Dus weet jij hoie web creator werkt, help mij dan.\r\nCarl Paul
Link naar reactie
[QUOTE=Carl Paul;654782]Web Creator maakt in mijn documenten een mapje wat ik in web creator kan openen om bv mijn agenda bij te werken en uploaden naar provider. Dat mapje ben ik dus kwijt.\n[/QUOTE]\nJe zegt dat je het mapje kwijt bent, maar vlak daarvoor zeg je dat WC een mapje maakt in \'mijn documenten\'. :s\nDan maak je toch zelf een map aan (via verkenner) en ploft daar alle bestanden in die je hebt gedownload bij je provider?!\n\nIk ken het programma verder niet.\nKan me overigens voorstellen dat bij de installatie al een map is aangemaakt of zodra je er voor kiest om een nieuwe website te maken.\nWat staat er in de handleiding?
Link naar reactie
Van belang in deze is de website zelf om te weten hoe je bv de agenda upgrade, doe je dit via Filezilla en haal je een map met een textfile binnen (HTML) of log je direct online in (PHP, Java enz) om zo je bestanden te veranderen.\nGeef even een link onder de naam link, dus het woord link intypen en selecteren en dan het wereldbolletje met de bril aanklikken en daar de link naar je website in kopiëren en plakken. opdat wij kunnen zie hoe de structuur van je website is opgebouwd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...