Ga naar inhoud

email op Ipad én pc


Aanbevolen berichten

Ik heb op mijn iPad een emailaccount aangemaakt en ontvang nu dus ook op mijn IPad alle emails.\r\nEchter, wanneer ik mijn pc aan heb en emailprogramma aktief is, komen de emails niet meer op mijn iPad binnen en dus alleen nog op mijn pc. Ik heb al een paar keer gesynchroniseerd maar zonder succes.\r\nIk heb windows7 en email windows Life.\r\nWat moet ik doen om toch tegelijk op beide apparaten emails te ontvangen. Op de handleiding kan ik niks terugvinden.\r\n\r\nAlvast bedankt.\r\nMarcel
Link naar reactie
Op beide apparaten instellen dat er een kopie van het bericht op de server moet worden achtergelaten. Pas verwijderen bij verwijderen uit \'verwijderde berichten\'. Je geeft beide apparaten dan de kans om de mail op te halen. Op dit moment haalt de pc de mail op (waarschijnlijk via POP3) en verwijdert daarbij het bericht van de server. En wat er niet meer is kan je iPad ook niet ophalen.....
Link naar reactie
De emailinstellingen op mijn iPad zijn niet dezelfde als van de pc, hoewel het hetzelfde emailadres is. Ik heb niet bij die instellingen op mijn iPad bij \" Geavanceerd\" aangehinkt dat de inkomende mails NOOIT van de server verwijderd mogen worden. Dit zou dan nu moeten werken? Ben benieuwd.\nIedereen bedankt voor alle informatie.\n\nMarcel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...