Ga naar inhoud

Vraag over windows 7 afbeelding opslaan


Aanbevolen berichten

Hoy\r\nik heb een psp maatje en zij heeft het volgende probleem\r\nik kan het niet nalopen omdat ik windows 7 niet heb, maar vista\r\n\r\nhet volgende meld zij bij mij:\r\n\r\nGoedemiddag,\r\nIk heb deze vraag al eerder gesteld.\r\nIn mijn oude XP kon ik altijd bij recente locaties mijn map weer vinden die ik net had gebruikt.\r\nNu moet ik weer helemaal de weg gaan naar de map. Dat is iedere keer dat ik iets moet ophalen of opslaan omslachtig.\r\nWie weet hoe ik die recente bestanden kan aanzetten?\r\n\r\n\r\nHier een prt scr als ik een afbeelding wil opslaan. Ik zie onder niets meer. Kan de pagina niet oppakken \r\nJe ziet daar wel links boven \'recente locaties\' staan. Als ik daarop klik staat er niets in. Daar wil ik dus graag mijn laatst bezochte map hebben!\r\nIk hoop dat het duidelijk is. Ik denk dat ik iets moet instellen bij voorkeuren, maar ik heb alles al uitgeprobeerd.\r\n[IMG]http://i123.photobucket.com/albums/o309/Elly137/vragen/1.jpg[/IMG]\r\n\r\nIk werk met windows 7 en ik ben in PSP.\r\nDe afbeelding die jij stuurt komt me niet bekend voor. Is dat soms 8?\r\nIk wil opslaan jpeg.bestand naar een map en dan krijg ik een heel groot wit vel zoals ik opstuurde, met linksboven een klein veldje waar ook omstaat \'recente bestanden\'\r\nVult mijn hele scherm! Zoals hier ook weer. Ik meen toch dat ik vroeger een klein veld had wat ik op kon pakken. Hier zit geen beweging in LOL\r\nZomaar een voorbeeldje hoor, kijk niet naar bestandsnaam of zo, daar gaat het niet om.\r\n\r\n[IMG]http://i123.photobucket.com/albums/o309/Elly137/vragen/2.jpg[/IMG]\r\n\r\n\r\nWeet iemand hier van jullie wat zij bedoeld en wat de oplossing is?\r\nalvast heel hartelijk bedankt\r\ngr Elly
Link naar reactie
Hoy Stroke\r\nsorry stom van mij\r\npsp is dat zij met paintchop pro werkt\r\n\r\nik snap haar verhaal hier niet\r\nik laat het nog eens zien\r\n\r\n[COLOR=\"DarkRed\"]Goedemiddag,\r\nIk heb deze vraag al eerder gesteld.\r\nIn mijn oude XP kon ik altijd bij recente locaties mijn map weer vinden die ik net had gebruikt.\r\nNu moet ik weer helemaal de weg gaan naar de map. Dat is iedere keer dat ik iets moet ophalen of opslaan omslachtig.\r\nWie weet hoe ik die recente bestanden kan aanzetten?\r\n\r\n\r\nHier een prt scr als ik een afbeelding wil opslaan. Ik zie onder niets meer. Kan de pagina niet oppakken \r\nJe ziet daar wel links boven \'recente locaties\' staan. Als ik daarop klik staat er niets in. Daar wil ik dus graag mijn laatst bezochte map hebben!\r\nIk hoop dat het duidelijk is. Ik denk dat ik iets moet instellen bij voorkeuren, maar ik heb alles al uitgeprobeerd[/COLOR]
Link naar reactie
Ik denk dat dit een gevalletje is van een programma dat niet lekker met Windows praat. Normaal gesproken zou als je de tweede keer iets opslaat de laatst gebruikte map moeten tonen, maar het betreffende programma moet dat wel aan Windows vertellen, maar die doet dat blijkbaar niet. Daar is niet zo veel aan te doen. Een handigheid is om de gewenste map in verkenner open te hebben staan, want dan kun je snel het pad uit de adresbalk van verkenner kopieren en plakken in hetopslaan als venster. Scheelt weer een hoop geblader.\n\nHoe dat zit met recente locaties weet ik niet, want dat gebruik ik nooit.
Link naar reactie
In mijn PSP 6 welke ik nog steeds het best vind werken staan onder bestand de laatste 4 bewerkte foto/plaatjes. Door simpel het plaatje aan te klikken wat ik het laats of voorlaatst enz tot 4 X dus, heb bewerkt opent deze direct in PSP 6 en kan ik verder gaan met bewerken, in andere versies is dit volgens mij hetzelfde in PSP 9 welk ik er ook op heb staan in elk geval wel. Je kunt in PSP onder BESTAND/VOORKEUREN/ALGEMENE PROGRAMMAVOORKEUREN het aantal rercente bestanden verhogen of verlagen zie plaatje
Link naar reactie
Als je in PSP een bestand wilt opslaan wordt er kennelijk een bepaalde map geopend welke niet de gewenste is, maar wel altijd dezelfde. In die map zet je dan een snelkoppeling naar de gewenste map.\n\nAls je dan een PSP bestand wilt opslaan hoef je in de standaard geopende map alleen maar een keer te dubbelklikken op die snelkoppeling om direct in de gewenste map terecht te komen.
Link naar reactie
Zij doet opslaan als\r\nbeter gezegt expoteren als JPG\r\n\r\nen ik doe al jaren psp maar wat jij hier verteld is voor mij geheel nieuw\r\nzo zie je ik leer nog steeds bij\r\n\r\nmaar ik begrijp het nog niet helemaal wat je zegt\r\nlijkt me interessant\r\nzou je het nog eens willen verduidelijken voor iemand zo als ik\r\nalvast bedankt \r\ngr e
Link naar reactie
Overigens is (ondanks de kleine plaat 1) aan de linkerkant van het scherm nog te zien dat veel niet openstaat o/a deze computer (klein computertje) daar staat een pijltje voor die je kunt aanklikken om deze computer te openen wat dan tevoorschijn komt onder deze computer (klein computertje) of wanneer je deze computer aanklikt zie je de inhoud van deze computer in het rechter veld verschijnen.\n\nDe andere iconen zoals netwerk en recente locaties werken precies als boven beschreven.\n\nLaat haar overigens eens met de muis pointer helemaal naar rechtsonder gaan op de bureaubalk rechts naast de klok tegen de rand van het scherm, nu verschijnt er een klein aanklikbaar vlakje welke je direct naar het bureaublad brengt\n\nHet tweede plaatje lijkt het wel alsof \"volledig scherm\" aanstaat, waarschijnlijk is er per ongeluk op functie toets F11 gedrukt in het scherm, nogmaals op functie toets F11 gedrukt zorgt weer voor een normaal scherm.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...