Ga naar inhoud

Dat is een tijd geleden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hi Everybody, \r\n\r\nEen aantal jaar geleden was ik best wel actief hier op dit forum. Een tijd weggeweest omdat het continu dezelfde vragen waren, maar nu weer terug.\r\n\r\nNu weer een aantal dagen het forum aan het volgen, maar het valt mij op dat het er een stuk rustiger is geworden. Ik ken nog een aantal mensen, en jullie mij misschien ook nog wel, en dat was het. Jammer eigenlijk wel. \r\n\r\nKlopt het beeld dat ik heb of is iedereen nog super actief? \r\n\r\nGroetjes, Gsedb.
Link naar reactie
Zit pas vanaf 98 op het forum van cid vanwege reclame ervoor in nummer 1 (voor 1 gulden) en vanaf 3e nummer abbo.\nDiverse vernieuwingen en tijdje simultaan forum meegemaakt.\nMaar buiten mij zie ik hier nog maar 2 leden die nog steeds actief zijn hier vanaf eerste uur. (met enkele andere van het allereerste forum nog wel eens kontakt)\nGsedb kan ik me niet herinneren maar zal een periode geweest zijn toen nog heel veel leden actief waren.
Link naar reactie
Ben in 2008 begonnen en heb in het verleden beregoeie dingen van je geleerd. (Y)\r\nOver de rust hebben we hier wel eens gesproken. De vaak voorkomende problemen, ook met netwerken, zijn op de forums al behoorlijk uitgevogeld en de mensen weten dat je met Google veel kan vinden.\r\nVerder heb je tegenwoordig de tablets en telefoons, die minder problemen hebben en minder ruimte geven voor hobbywerk.\r\nBij een nieuwe Windows krijg je wel meer reuring te zien op de forums maar volgens mij veel minder dan XP in zijn begintijd, om over de voorgangers maar niet te spreken. De ontwikkelaars hebben ook bijgeleerd, denk ik...
Link naar reactie
Yep, het modulair bouwen van de PC aan de gebruikerskant heeft als resultaat dat er goed werkende combinaties zijn herkend, en dat heeft de fabrikant in meer \'statische\' apparaten zoals smartphones en tablets en notebooks gestopt, en die werken al stabieler.\n\nEn... vloeken in de kerk ?\nPuur mijn mening, maar er zijn misschien meer redenen te vinden dat het rustiger is op het forum, mijn ervaring is dat het \'klagen\' een beetje in de ban gedaan is, vooral als het Microsoft producten betreft. Ik proef soms een sfeer van \'[I]Bij mij werkt het, dus waarom zouden anderen dan klagen...[/I]\', en dat is voor een forum wat computerproblemen aankaart natuurlijk niet echt bevorderlijk voor het bezoek.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
Ja het is natuurlijk nog altijd gebruikelijk om een vraag niet als misplaatst te zien simpel omdat iemand nooit het antwoord heeft gekend.\n\nMaar ik denk te zien dat sommigen die wel eens problemen in hun PC (wereld) zien waar ze toch kritisch naar kijken, en daar over klagen, niet meer zo vaak posten (zoals ik zelf), en diegenen die dat klagen als ongepast zien ook niet meer zo vaak posten. Een verlies / verlies situatie zal ik maar zeggen.\n\nMaar misschien moet ik zelf dan maar van wal gaan, en eens even mijn rij met nieuwe PC problemen sinds ik van XP naar Windows 7 ging in een topic zetten, want ik heb inmiddels meer problemen dan ik onder XP had.
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;654104]Ja even wennen aan W7 en niet met elkaar proberen te vergelijken .\n.\nKoop je een andere fiets dan moet je ook even aan het zadel wennen , kan ook een tijdje pijn doen;):D[/QUOTE]\nJe kan ook je oude zadel even overzetten op de nieuwe fiets. Zelf heb ik dat nu al 3x gedaan...:mrgreen:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...