Ga naar inhoud

PC loopt vast tijdens data transfer


Aanbevolen berichten

Goedemiddag,\r\n\r\nSinds vorige week loopt mijn PC (Vista) vast tijdens het overzetten van bestanden van mijn C: schijf naar een externe harde schijf.\r\nMeestal loopt \' ie vast na 20% of later.\r\nDe PC moet ik dan handmatig uitzetten, want zelfs de muis beweegt niet meer.\r\nIk dacht eerst dan mijn harde schijf aan het eind van zijn latijn was, maar met andere harde schijven heb ik hetzelfde probleem.\r\nWeet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?\r\nHieronder heb ik wat informatie over mijn PC, maar deze heeft hier nog nooit een probleem mee gehad.\r\n\r\n\r\n\r\n•AMD Athlon 64 X2 7750 Dual-Core Processor \r\n•4 GB werkgeheugen (DDR2 SDRAM 667 MHz 64 Bit)\r\n•640 GByte harde schijf (met Greenpower technologie S-ATA 300 Interface, 16 MB Cache) \r\n•ATI Radeon HD4350 (512 MB geheugen, HDMI-en DVI-uitgang) \r\n\r\n\r\nAlvast bedankt voor de hulp.\r\n\r\nGrt,\r\n\r\nMark
Link naar reactie
[QUOTE=donmarko;653436]\r\nIk dacht eerst dan mijn harde schijf aan het eind van zijn latijn was, maar met andere harde schijven heb ik hetzelfde probleem.\r\nWeet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?\r\n\r\nMark[/QUOTE]\r\n\r\nHeb je de schijf waar de bestanden vanaf komen ook getest, met bijvoorbeeld HDTune [url]http://www.hdtune.com/[/url] En dan graag een volledige error controle. Alle blokjes moeten groen zijn na een paar uur.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...