Ga naar inhoud

XP terreur


Aanbevolen berichten

Dat microdinges graag geld verdiend zal geen verrassing zijn maar wat ze nu met de laatste updates flikken....\r\nachter elkaar popups dat het afgelopen is en beter windows 7 aangeschaft.\r\nVanmorgen helemaal wat idioots op pjuter van vrouwlief na updates geinstalleerd.\r\nZoals meestal opnieuw opstarten(..) en dan weer die popup over het aflopen maar nu ook dat het geen legitieme versie is.\r\nTerwijl het mapje en originele cd er echt bij zit.\r\nKlikken op de info stuurt je online om windows 7 aan te schaffen voor 107 euro.\r\nNou als ik al wat aan zou schaffen was het windows 8.1 (met classic shell)\r\nValideren niet meer mogelijk want niet meer ondersteund lees je.\r\nHallo mag ik de code niet meer invoeren?\r\n\r\nNou ja dan maar een dump terug en gelijk de updates uitzetten.\r\nVolgende week op de kantoren wat te doen, uitzetten die terroristische aanvallen van microsoft via de updates.\r\nIE werd toch al jaren niet meer gebruikt wegens te kwetsbaar.
Link naar reactie
Is toch duidelijk ver van tevoren aangekondigd.\r\n\r\n12 jaar XP en 1 keer betaald voor de licentie ,was toch een koopje.;):D\r\n\r\nEn de waarschuwingen zijn er niet voor niets.\r\n\r\n\r\nIk doe vanaf 1 April niets meer met XP geen herinstallaties etc.etc .\r\n\r\nVolgens mij kun je de melding van Microsoft wel uitzetten.
Link naar reactie
Iets meer dan die melding in dit geval dus he.\nEn vind het allemaal overdreven gedoe en iedereen jankt er in mee.\nZo gebruikt ze ook nog steeds naar tevredenheid OE en das al sinds 2007 niet meer geupdated.\nWil ze nu overzetten naar Thunderbird maar zoals Firefox gebruikt ze al wel langere tijd al gelukkig al heeft het even geduurd maar nu ze op kantoor ook met Linux werkt en dus Firefox is het wat makkelijker.\n\nWanneer je kijkt naar de veiligheids updates is er eigenlijk niet veel om zorgen over te maken want het gros is een kwetsbaarheid via IE en verder java en Flash maar java kun je vaak zonder en flash is aflopende zaak.\n\nEn nee ik vind het geen vanzelfsprekende zaak dat Microsoft via de updates je systeem kan verstoren met popups om wat anders aan te schaffen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...