Ga naar inhoud

netwerk FTP en USB


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo..\r\nIk ben nieuw hier en naar een forum gezocht die mij mogelijk kan helpen..\r\n\r\nEven een korte uitleg\r\nIk had bij een abo een huawei router en hier zat een usb harddisk op die ik gebruikte als FTP.\r\nHier kwamen beelden op van een bewakingscamera..\r\nNu ben ben pas overgegaan naar Ziggo deze hebben mij de Ubee evw3210 geleverd maar hier is de usb uitgeschakeld.\r\n\r\nDus heb ik er een tp-link tl-wr104nd achter de Ubee gehangen speciaal voor de camera\'s.\r\nBeide routers hebben internet toegang en werken prima.\r\nOok de camera\'s werken prima op de tp-link.\r\n\r\nVraag 1\r\nMaar.. hoe kan ik deze camera\'s nu van buiten mijn netwerk bekijken.\r\nAls ik my ip bekijk krijg ik de ubee te zien en niet de tp-link waar de camera\'s aanhangen\r\n\r\nVraag 2\r\n\r\nIk heb de harddisk aan de tp-link router gehangen en wou hier ook een FTP van maken.\r\nKijk ik op de router instellingen dan ziet deze de harddisk en geeft een ip weer met een poort.\r\nAlleen als ik deze intyp krijg ik een \"windows beveiliging\" te zien waar ik een gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen.. maar welke?\r\n\r\nVraag 3\r\n\r\nWelke gegevens vul ik in bij deze FTP.\r\nVeel heb ik al geprobeerd maar telkens :\r\nTest ... Failed \r\nCan not connect to the server
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...