Ga naar inhoud

gebruik universeel docking station


Aanbevolen berichten

Ik ben sinds enige weken in het bezit van een laptop.\r\nMerk.............: Medion MD 99310 \r\nProcessor....: Intel Pentium N3520, 2,17 GHz, 2 MB Smart Cache\r\nGeheugen.....: 4 GB DDR3 SDRAM\r\nAansluitmogelijkheden:\r\n- 1 x USB 3.0\r\n- 2 x USB 2.0\r\n- 1 x HDMI\r\n- 1 x LAN (RJ-45)\r\n- line IN (3,5 mm)\r\n- line OUT (3,5 mm)\r\nSoftware:\r\n- Windows 81.\r\nRandapparatuur in gebruik:\r\n- printer: HP Deskjet 5652\r\n- scanner: HP Scnajet 4470C\r\n- toetsenbord en muis: USB-aansluiting\r\n- memsticks usb 2.0 aansluitingen\r\n- extra WD drive met USB 2.0 aansluiting en eigen voeding.\r\n- vaste LAN-verbinding naar de router \r\n \r\nOmdat ik deze laptop zowel op mijn vaste werkplek thuis als in de kamer gebruik zou ik op de vaste werkplek graag willen werken via een docking station.\r\nDe laptop heeft geen vaste aansluiting voor een docking station.\r\nIk zal dus gebruik moeten maken van een universeel docking station.\r\nNa wat googlen kwam ik terecht bij de universele docking stations van Toshiba, Dynadock U3.0, en van Kensington, sd3500v..\r\n \r\nWie weet of deze docking stations goed zullen samenwerken met mijn laptop hardware en software? \r\nEn zo neen, waarom niet?\r\nVolgens mijn computerwinkel zou dit n.l. niet lukken, maar men vertelde mij niet waarom dit niet zou kunnen.\r\nVandaar mijn vraag via dit forum \r\nAlvast hartelijk dank voor uw reactie
Link naar reactie
[url]http://www.toshiba.com/us/acc-dynadock[/url]\n\nDit is toch duidelijke taal:\n[QUOTE]Our dynadock line not only expands what you can do and enjoy, it also works with any Windows®-based computer, even previously “undockable” laptops. [/QUOTE]\n\nEn waarom heb je niet gevraagd in de computer winkel, waarom het niet zou werken? \nVolgens mij moet je wel controleren of het ding voldoende aansluitingen heeft voor je randapparatuur.\n\nNiek
Link naar reactie
Ik heb via de mail contact met de computerwinkel gehad. \r\nOok heb ik de computerwinkel om verdere uitleg gevraagd.\r\nHierop nog geen reactie ontvangen.\r\nOmdat ik graag op korte termijn wil afhandelen vraag ook voorgelegd aan Toshiba en het Forum van Computer Idee.\r\nVan computerwinkel en Toshiba nog geen reactie terug ontvangen.\r\nZodra ik iets hoor zal ik dit melden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...