Ga naar inhoud

Prijs verschil?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goede avond allemaal,\r\nik heb vorige week mijn game pc samegesteld en besteld,\r\nNu wat me opvalt, veel mensen zeggen dat zelf samenstellen en bestellen los van internet is veel goedkoper dan in een winkel... Klopt dit?\r\nStel je voor, ik heb een game pc van 900 euro, hoeveel zou deze dan kosten bij een winkel?\r\nwat zijn de arbeidskosten etc?\r\n\r\nFijn Weekend
Link naar reactie
Webwinkels kunnen vaak goedkoper aanbieden omdat ze geen duur pand hebben in een winkelstraat, maar een loods op een industrieterrein. Omdat zo\'n \"echte winkel\" meer kosten heeft moet deze zijn producten duurder verkopen om dezelfde winst te maken.\n\nZelf samenstellen is niet altijd goedkoper dan \"kant en klaar\". Bij het duurdere segment vaker wel, omdat je dan precies kunt kopen wat je nodig hebt. Zware merk pc\'s worden te weinig verkocht om echt goedkoop aan te kunnen bieden.\n\nEen game pc van 900 euro samengesteld uit een webwinkel kost bij de mediamarkt misschien 1000 euro. Als je uberhaupt al iets vergelijkbaars kunt vinden.
Link naar reactie
Een redelijke kant-en-klare game-PC hoeft niet zo duur te zijn, zie bijv. deze Medion (zonder monitor, maar met Windows licentie):\r\n[url]http://www.medion.com/nl/prod/MEDION+AKOYA+PC+P5393+F/410018772[/url]\r\n\r\nMaar zoals eerder gezegd heb je bij een dergelijke PC geen keuze in de onderdelen, de keuze op zich is ook al toegevoegde waarde.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...