Ga naar inhoud

opstart herstel na update


Aanbevolen berichten

ik zou hier graag wat hulp willen voor een probleem dat voort komt uit:\r\nWindows XP Windows Vista Windows 7 en Windows 8. Bij al deze operating systems heb ik het volgende probleem gezien:\r\nje installeert een nieuwe update van Windows update en na de reboot ga je direct naar het systeem herstel omdat je pc niet meer op kan starten.\r\nhet simpelweg opstart herstel doen en de updates onzichtbaar maken zodat ze niet meer geïnstalleerd worden heeft niet geholpen omdat er vele male meer updates met problemen zijn.\r\n\r\nheeft iemand hier een oplossing voor ? of heeft iemand hier meer succes mee gehad ?\r\nalle hulp is welkom
Link naar reactie
Het komt heel soms voor dat een update niet helemaal lekker is en dat je pc daardoor niet wil starten. Ongeveer 1x per windowsversie. Microsoft is daar meestal snel achter, dus als je de updates pas een dag later installeert heb je daar eigenlijk nooit last van.\n\nHeb je al die windowsversies achter elkaar op dezelfde computer gebruikt? Zo ja, dan wordt het simpelweg eens tijd voor een schone installatie.
Link naar reactie
dat is het niet dit heb ik gezien op vele verschillende computers.\r\nmaar het probleem komt in dit geval voor bij dagelijkse updates.\r\nen als de system restore naar voor de updates is gelukt en de foute updates uit de update lijst worden gehaald zodat ze niet meer terug kunnen komen in de updates blijft de laptop in dit geval maar een week goed draaien om vervolgens weer op andere updates vast te lopen en het zelfde probleem te krijgen.\r\nniet opstarten maar gelijk doorgaan naar systeem herstel
Link naar reactie
Ik zit nu een jaar of 18 in de pc\'s en laptops met Windows. Per week gaan er zo\'n 4 tot 8 door m\'n handen en als ik in die 18 jaar 3 keer heb meegemaakt dat een update van Windows niet goed was, dan is dat heel hoog ingeschat.\nIk vermoed dat het probleem in de pc zit.\nStaan datum en tijd altijd goed op de pc?\n\nNiek
Link naar reactie
de tijd en datum staan goed.\nen ja dit heeft te maken met de updates want als ik ze herstel en de updates zo neer zet dat ze niet meer gedownload kunnen worden en dus niet meer geinstalleerd dan doet deze het wel weer (momenteel gaat het om een windows 8).\nop deze windows 8 had ik in eerste instantie alle updates 1 voor 1 geinstalleerd en toen had ik al 30 updates die opstart problemen veroorzaakten.\n\nom de een of andere reden blijft het bij deze laptop en andere steeds terugkeren.\nals dit niet zo was was het geen probleem geweest.\nzelf zit ik ook al een tijd in de ict ;)
Link naar reactie
Ik download bij elke Windows versie gewoon via Windows update uit het menu, of via de keuze in de browser. \nJe zal als ITer toch ook wel weten dat Windows na installatie van bijvoorbeeld een service pack soms 3 tot 4 keer zelf opnieuw opstart, voor dat het klaar is.\nDe update van Windows 8 naar 8.1 ben je gemiddeld zo\'n anderhalfuur aan kwijt. \nVolgens mij doe je (al dan niet uit gewoonte ) toch iets niet goed.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;653011]Ik download bij elke Windows versie gewoon via Windows update uit het menu, of via de keuze in de browser. \r\nJe zal als ITer toch ook wel weten dat Windows na installatie van bijvoorbeeld een service pack soms 3 tot 4 keer zelf opnieuw opstart, voor dat het klaar is.\r\nDe update van Windows 8 naar 8.1 ben je gemiddeld zo\'n anderhalfuur aan kwijt. \r\nVolgens mij doe je (al dan niet uit gewoonte ) toch iets niet goed.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nde updates die de problemen geven zijn geen survicepacks maar gewone beveiligings- updates daarom is het ook zo raar. \r\nen momenteel doe ik ook niets fout aangezien ik het al meerdere keren door andere icters heb laten zien en laten doen en die komen met de zelfde problemen.\r\nhoopte dat iemand hier een oplossing er voor had aangezien microsoft zelf ook niet mee werkt. die zegt koop maar een nieuwe windows 8 cd dan moet het wel goed zijn
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...