Ga naar inhoud

Excel-kuren


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste mensen,\r\nVandaag heb ik iets aan de hand wat ik nog nooit gezien heb. Als ik in Excel (2007) een telefoonnummer intik, dus verschillende groepjes cijfers met spaties of punten ertussen, verdwijnt soms (niet altijd) het nummer bijna volledig naar links uit beeld, waarbij één of twee cijfers nog wel links zichtbaar blijven. Het maakt niet uit of ik de cel als tekst, getal of standaard instel.\r\nAls ik een bovenliggende, zich normaal gedragende cel hier overheen sleep en dan handmatig het nummer daar overheen typ, blijft dat soms gewoon staan, en verdwijnt het soms prompt weer grotendeels uit zicht.\r\nIemand een suggestie?
Link naar reactie
\'t Wordt alsmaar bizarder:\n- één zo\'n cel laat zich dus wel \'overslepen\', maar als ik een volledig nieuw nummer intik, springt de boel weer naar links\n- als ik het nieuwe nummer niet volledig opnieuw intik, maar de eerste twee cijfers laat staan en de rest vervang, blijft het wél netjes staan zoals het hoort.
Link naar reactie
Dit is een excel die ik op m\'n werk gebruik, met info die ik niet zomaar publiek kan maken. Hier plaatsen was dus geen optie. Mijn opdracht daar is trouwens intussen afgerond. Nog even wat terugkoppelen:\n- De \' of \" of ^ vooraan deed het niet.\n- Ik vond niet hoe ik een cel specifiek moest bestemmen voor een telefoonnummer.\n- Overigens had-ie het soms ook met cellen waar tekst in stond, ttz e-mail-adressen.\n\nToch bedankt voor het meedenken. Sommige mysteries mogen best onopgelost blijven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...