Ga naar inhoud
  • 0

Reclame op startpagina I.E.


Anoniem2

Vraag

Beste lezers.\r\n\r\nStteds als ik Internet Explorer opstart, ( zowel 9 als 10) krijg ik reclame te zien, links en rechts en beden op het beeldscherm,die steeds veranderd,\r\nen dan krijg ik akelige YOUTube films te zien.\r\nWaarschijnlijk spam, spyware of malware.\r\nHeb Windows 7 en Avast als anytivirusprogramma, en heb een volledige scan laten doen,\r\nzonder iets te vinden.\r\nIs hier iets aan te doen hopelijk ??\r\nBen alleen maar op fatsoenlijke pagina\'s geweest.\r\nEen printscreen is te groot, 6,72 MB.\r\n\r\nWie kan me helpen svp??\r\n\r\nGroetjes Pepe55.
Link naar reactie

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
[QUOTE=pepe55;652771]Beste lezers.\r\n\r\nStteds als ik Internet Explorer opstart, ( zowel 9 als 10) krijg ik reclame te zien, links en rechts en beden op het beeldscherm,die steeds veranderd,\r\nen dan krijg ik akelige YOUTube films te zien.\r\nWaarschijnlijk spam, spyware of malware.\r\n\r\nWie kan me helpen svp??\r\n\r\nGroetjes Pepe55.[/QUOTE]\r\n\r\nDit komt mogelijk door een invoegtoepassing in internet explorer.\r\nKijk even in invoegtoepassing beheren en klik op alle invoegtoepassingen en mogelijk kun je het daarin verwijderen.
Link naar reactie
  • 0
Beste helpers.\r\n\r\nBedankt voor jullie reactie.\r\nHeb housecall.trendmicro.com.nl ook uitgeprobeerd, en met succes.\r\nDe meeste reclame is verdwenen, ik vind het een bijzonder goed programma.\r\nIk had het antivirusprogramma uitgezet , en toen gescand.\r\nHij vond 2 bedreigingen, en die heb ik laten werwijderen.\r\nMijn opstarpagiana in Internet Explorer is [url]www.startpagiana.nl[/url]\r\n\r\nBedankt voor jullie ,medewerking,prachtig, groetjes van Pepe55.
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=pepe55;652837]Beste helpers.\r\n\r\nBedankt voor jullie reactie.\r\nHeb housecall.trendmicro.com.nl ook uitgeprobeerd, en met succes.\r\nDe meeste reclame is verdwenen, ik vind het een bijzonder goed programma.\r\nIk had het antivirusprogramma uitgezet , en toen gescand.\r\nHij vond 2 bedreigingen, en die heb ik laten werwijderen.\r\nMijn opstarpagiana in Internet Explorer is [url]www.startpagiana.nl[/url]\r\n\r\nBedankt voor jullie ,medewerking,prachtig, groetjes van Pepe55.[/QUOTE]\r\n\r\n..\r\nOp startpagina loop je veel kans op foute dingen ,ik adviseer die altijd te verwijderen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...