Anoniem2 Geplaatst: 20 maart 2014 Delen Geplaatst: 20 maart 2014 Hallo.\r\n\r\nSinds kort woon ik op mezelf in de stad zo\'n 0,6 km ( Hemelsbreed ) Van mij ouderlijk huis af. Ik heb hier geen Kabel of glasvezel verbinding tot mijn beschikking en ik dacht dat misschien een Wi-Fi Point to Point verbinding de uitkomst is.\r\n\r\nDe afstand van 0,6 Km moet niet zo\'n probleem zijn. Alleen zal het geen line-of-sight (zichtverbinding) verbinding worden, omdat ik natuurlijk in de stad woon. Het grootste obstakel zal de kerk zijn die hier dicht bij staat. \r\n\r\n Is het dan nog mogelijk om een verbinding te leggen? Ik heb al veel rond gezocht maar kan niks vinden als er geen zichtverbinding mogelijk is. \r\n\r\nIk hoop dat er iemand hier ervaring mee heeft en me een beetje op weg kan helpen. \r\n\r\nAlvast bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2014 Ik zou het gewoon proberen met twee richtantennes. Zolang het maar een kerkgebouw is, zal het vast niet zoveel uitmaken. Als er nou twintig rijen huizen tussen staan, dan is het een ander verhaal. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen