Ga naar inhoud

Oke Windows 8.1


Aanbevolen berichten

Oke ik ben helemaal om.\nHeb gisteren Windows 8.1 op netbook en pc geïnstalleerd. \nMet 8 vond ik het echt helemaal niets, maar nu met 8.1:\nNa wat aanpassingen (zonder tools van derden) draait het perfect en merk ik niet eens meer dat ik overgestapt ben van 7 naar 8.1.\nNa opstarten 1 klik op de bureaublad tegel en aan het werk.\n\n8.1 is belangrijk sneller. Op m\'n pc merk ik dat niet echt, omdat die al snel met 7 was, maar het netbook draait er echt super mee.\n\nAls je eenmaal hebt uitgevonden hoe je pictogrammen op het bureaublad plaatst (en niet op de taakbalk) lijkt het nu eindelijk wat op W7 en is er heel goed mee te werken. \n\nDat tegeltjes scherm heb ik maar 1 seconde in beeld tijdens elke sessie.\n\nNiek
Link naar reactie
Nope geen behoefte aan classic shell. Het kostte me een middagje, maar heb gewoon (snelkoppelingen) pictogrammen op m\'n bureaublad staan. \nEn het werkt perfect.\nVoordat ik de update 8.1 ophaalde was het even schelden, maar dit 8.1 werkt goed en lekker snel.\n\nIk geef er sinds vorige week cursus in, voor een bedrijf, dus het netbookje moest sowieso om. \n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;652517]\r\nAls je eenmaal hebt uitgevonden hoe je pictogrammen op het bureaublad plaatst (en niet op de taakbalk) lijkt het nu eindelijk wat op W7 en is er heel goed mee te werken. \r\n\r\nDat tegeltjes scherm heb ik maar 1 seconde in beeld tijdens elke sessie.[/QUOTE]\r\nAls daar voor veel mensen de ergernis zit, misschien goed om dat hier te omschrijven ?
Link naar reactie
Ik vermoed het Erik.\nJa die bureaublad pictogrammen:\nOp je tegeltjesscherm (laten we het START noemen) heb je, als je met de muis beweegt links onder een pijltje om naar je \"apps\" te gaan.\nDaar klik je op.\nDan zit je in het scherm met apps. Je klikt rechts op zo\'n app en dan is er onderaan een menu, waarin je meestal ook kan kiezen voor \"bestands lokatie openen\". \nDie klik je aan en dan kom je op het bureaublad terecht en door op de betreffende .exe te klikken, kan je dan kiezen om een snelkoppeling op het bureaublad te maken. \nIk vertel niks nieuws, want achteraf had ik al een keer gelezen, maar was het kennelijk niet goed tot me door gedrongen. \nIk merk alleen aan sommige kleurtjes en andere pijltjes, dat ik met 8.1 te maken heb, maar daar is goed mee te leven. \n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;652533]....Je klikt rechts op zo\'n app en dan is er onderaan een menu, waarin je meestal ook kan kiezen voor \"bestands lokatie openen\". \r\nDie klik je aan [B]en dan kom je op het bureaublad terecht[/B] en door op de betreffende .exe te klikken...[/QUOTE]\r\nKlopt dit ? Bedoel je niet \"...[I]en dan kom je in de programma-map terecht[/I]..\" of zo ?\r\n\r\n(Ik kan het zelf niet checken)
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;652517]\nNa opstarten 1 klik op de bureaublad tegel en aan het werk.[/QUOTE]\nKlik eens met de rechtermuisknop op de taakbalk en eigenschappen.\nDaar kan je instellen dat je direkt naar het buroblad wil opstarten.\nOok een rechtsklik op de startknop geeft een menu.\nVeel succes met windows 8.1 \nTip: Over ongeveer een maand komt er een grote update uit die nog meer toevoegt.\n\nMij bevalt 8 prima.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...