Ga naar inhoud

Installatie diverse applicaties lukt niet/Mob


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,\r\n\r\nIk probeer al enige tijd verschillende applicaties te downloaden op mijn mobile telefoon. Ik heb de Samsung Galaxy S Advance, en probeerde verschillende mobiele applicaties te downloaden.\r\n\r\nEen voorbeeld is bijvoorbeeld dat mijn zoontje, die de zelfde telefoon heeft, clash of clans wilde downloaden. Dit is een spel wat al zijn vrienden speelden en wat hij ook graag wilden spelen, echter ook bij dit spel komt er te staan;\r\n\"uw apparaat is niet compatibel met deze versie\"\r\n\r\nHeeft iemand een oplossing voor dit probleem, of weet iemand hoe je het spel toch of je mobiele telefoon kan downloaden?\r\n\r\nMet Vriendelijke Groet,\r\nRaymon
Link naar reactie
[QUOTE=couch_potato;652502]Mogelijk de android versie updaten? Kijk eens of er een firmware update voor je apparaat is.[/QUOTE]\r\n\r\n@couch_potato Ik heb gekeken er is geen systeemupdate mogelijk op mijn telefoon. De android versie updaten, ik neem aan dat dat gewoon systeemupdate is anders zou ik niet weten hoe dit te doen.\r\n\r\nOok de Firmware update heb ik geen verstand van, hoe kan ik deze uitvoeren?\r\n\r\nMvg,\r\nRaymon
Link naar reactie
Geen ervaring mee, maar ik meen dat je gewoon de firmware kunt downloaden, die op een verder lege sd kaart zetten, en dan daarmee opstarten. Zoniet, dan is het met google wel te vinden. Als ik deze pagina mag geloven, is android 4.1.2 de laatste. Staat die erop, dan hoef je dus niet te updaten.\n[url]http://live.samsung-updates.com/index.php?device=GT-I9070P[/url]\n\nIk zie op youtube wel een instructievideo, wellicht heb je er wat aan.\n[url]https://www.youtube.com/watch?v=nB__J8oHr00[/url]
Link naar reactie
  • 3 weken later...
in deze gevallen is de app niet compatible met de hardware of het android besturingssysteem van je telefoon, als er geen updates zijn betekent dat waarschijnlijk dat er voor jou model telefoon geen updates meer worden gemaakt. aan beide is niets te doen behalve in geval 2 je telefoon te rooten, wat ik alleen aan zou raden als je al weet wat dat inhoud. als je met rooten namelijk iets verkeerd doet zou je je telefoononbruikbaar kunnen maken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...