Ga naar inhoud

Kan ik gratis Windows XP downloaden?


Peggy24

Aanbevolen berichten

Ik heb nog een oude PC staan waar ik Linux Mint op heb gezet, nadat XP niet meer werd ondersteunt. Nu heb ik een laptop met Windows 10, maar die herkent mijn video camera niet om filmpjes te bewerken. Nu wil ik op de oude PC weer terug naar XP om dan met mijn Pinnacle software de films te kunnen bewerken. Dit natuurlijk offline. Weet iemand of ik ergens Windows XP kan downloaden? de activering doe ik dan met de handleiding zoals in PC-Active 298 stond. Groet, Peggy
Link naar reactie
Je kan even kijken op: https://www.google.nl/search?source=hp&ei=z_KCW-6bN5LUwQLw4qW4DQ&q=download+windows+xp&oq=download+windows+xp&gs_l=psy-ab.3..0l10.1694.6578.0.6820.19.11.0.8.8.0.182.1176.3j7.10.0....0...1c.1.64.psy-ab..1.18.1299...0i131k1.0.pbuHCglBJV0 Hele kleine kans dat je het aan de gang krijgt als je de serial gebruikt van de XP die reeds geïnstalleerd stond op de computer. Hopelijk heeft iemand in je omgeving nog een vergeten cd+bijbehorende serial. Als allerallerlaatste kans zou je nog kunnen denken aan de dark site van internet, torrents maar daar mag ik je niet mee helpen hier.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...