Ga naar inhoud

Problemen met Google toolbar


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Dag,\r\n \r\nIk gebruik al jaren Google toolbar in IE om mijn bladwijzers op meerdere computers te syncroniseren. Dit ging altijd zonder problemen tot een week geleden. Sinds een week kan ik geen nieuwe bladwijzer meer toevoegen, ik krijg dan continu de melding \"Het duurt lang voordat de server met bladwijzers reageert. De wijzigingen zijn niet opgeslagen\".\r\n \r\nDit probleem heb ik op alle computers deze draaien op Windows vista of Windows 7 en zijn up to date.\r\n \r\nEr is door mij niets op internet te vinden over een evt. probleem.\r\n \r\nHebben hier meer mensen problemen mee? En weet iemand hier een oplossing voor?
Link naar reactie
Geen oplossing....\n\nIk heb wel een zoektip voor je door de originele Engelse vertaling te gebruiken:\n\n\"[I]Het duurt lang voordat de server met bladwijzers reageert[/I]\"\n\"[I]The bookmarks server is taking a long time to respond[/I]\" \n\n\nJe komt dit probleem opvallend vaak tegen in de tweede helft van december 2013, dus recent. Alleen heb ik nog niets van een oplossing gezien.\n\nIk zie wel berichten dat het ook in andere browsers en zelfs platforms ook wel voor komt, dus dan denk je toch aan een Google fout, niet Windows.\n\nDit draadje is gevuld met dit probleem, dus hou het in de gaten ?\n[url]http://productforums.google.com/forum/#!topic/chrome/SM3dncVh7g8[/url]\n\nAls je op 1 januari bij \'wellrounded713\' kijkt dan heeft deze een tijdelijke oplossing, maar ik kan het zelf niet proberen of exact vertalen omdat ik de toolbar niet heb.\n\nHier heb je een paar algemene reacties over de toegankelijkheid van de Google site, en bovenaan (een paar van de laatsten) spreken ook over dit probleem, beginnend op 21 december:\n[url]http://www.isitdownrightnow.com/google.com.html[/url]\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...