Ga naar inhoud

Stardock


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Zoals gelezen op blz. 38 van de Windows 8 Special, Stardock geïnstalleerd op mijn nieuwe laptop met W8. Dit om de startknop weer terug te krijgen, maar het beviel me niet dus wilde ik het programma de-installeren/ verwijderen. Niets lukt. Weet iemand hoe ik de probeerversie van hen kan verwijderen? Heb al diverse verwijderprogramma\'s van internet geprobeerd, waren ook gratis, maar als ze iets moesten gaan doen, dan moest je je registreren, tegen betaling natuurlijk.\r\n\r\nGroetjes, Willem
Link naar reactie
Ach dat gezeur over een startmenu.\r\n\r\nOp XP werd er ook altijd over gemekkerd door W98 gebruikers ,zo van ga naar start om de Computer uit te zetten.\r\n\r\nW 8.1 werkt gewoon perfect en alle functies zijn goed bereikbaar en goed te bedienen.\r\n\r\nDat het anders is en dat sommigen het niet goed begrijpen ,daar kan ik in komen .\r\nHet zegt dan meer over de gebruikers dan over het besturing systeem.:rolleyes:;)
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;649341]Ja dat zijn in grote getale upgrades van XP naar Windows 7 .;)\r\nKijk maar hoe XP langzaam aan verdwijnt.\r\n.\r\n Het aantal pc-bezitters dat nog Windows XP draait is in de maand december flink afgenomen: met een daling van 2,24 procent heeft Microsoft er nu een marktaandeel mee van 28,98 procent. .:)[/QUOTE]\r\n\r\nWat de oorzaak ook is. Een fijn blijft dat die mensen dus duidelijk NIET kiezen voor een brak Windows 8.\r\nMaar goed we worden het niet eens, maar de feiten liegen er dus niet om.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;649347]@Niekie, Microsoft schrijven met een $ is zóóóóó 2004 :mrgreen: ;)[/QUOTE]\n\nJuist daarom vandaag met $ \n[url]http://webwereld.nl/management/80758-bill-gates-onttroont-carlos-slim-als-rijkste-mens[/url]\n\nEn dan ook nog dit doen:\n\n[QUOTE]Een klein kwart van Gates’ fortuin zit in Microsoft. De filantroop [B]doneerde nog eens 28 miljard dollar aan de Bill & Melinda Gates Foundation[/B], de grootste particuliere stichting ter wereld, die zich inzet voor hulpverlening en armoedebestrijding.[/QUOTE]\n\nNiek
Link naar reactie
Tsja ik vind de modern interface gewoon helemaal niks. Mag dat van jou? Het startmenu in windows 7 is ook niet alles, maar wel 100x beter dan deze halfbakken overgang. De meest applicaties doen niks met metro, dus moet je naar de desktop. Die dan onpraktisch werkt, omdat allerlei zaken alleen weer vanuit metro te benaderen zijn. Surface tablets en windows phones verkopen voor geen meter. Dus waarom dan de interface daarvan iedereen door de strot duwen? En als je dan wat wilt, waarom dan niet beide naast elkaar te laten bestaan? Of als je wel over wilt, waarom dan niet volstrekt onvoldoende functionatiteit in de modern interface? Waarom de desktop laten bestaan. Dit soort onzinnige oplossingen krijg je, als je marketing bobos over technische en ergonomische zaken laat beslissen. Dit is hoe grote bedrijven failliet gaan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...