Ga naar inhoud

Vreselijk Iritante Yahoo Startpagina


Anoniem2

Aanbevolen berichten

irritant weer dat je opeens weer die rot Yahoo startpagina hebt, is meegekomen met FLV Downloader 9.1 terwijl ik die bij zooi altijd uit vink.\nMaar ik zeg het vaker, als je iets uit vinkt, vink je het (soms) juist aan.\nEn als je de vinkjes laat staan krijg je die rommel in ieder geval.\n\nIs er geen tooltje voor die dat er makkelijk af mikt, ik wil helemaal niets van Yahoo weten, niets dus, wat hebben die lui een agressieve manier van aandacht vestigen op hun troep.\nNet als ASK.\n\nASWCleaner werkt er niet op.\n\n\nEdit:\n\nBlijkt ergens anders door te komen.\nMaar het moet toch weg.
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;649114]Yahoo vindt je gewoon terug bij programma\'s verwijderen (de toolbar dan) En ik neem aan hoe je weet, hoe je je homepage weer in kunt stellen. \n\nIk denk toch dat je niet goed leest, bij het downloaden. Ask wil meekomen bij elke update van Java (dacht ik). \n\nNiek[/QUOTE]\nToolbar is soms ook al lastig weg te krijgen, na opstart is ie er weer.\nMaar het gaat in het bijzonder om de startpagina, die is niet zomaar weer weg, ook al denk je dat ie weg is.\n\nYaHoo en Ask zijn heel opdringerig, zo erg, dat het je vreselijk irriteert.\nAls je er eenmaal een hebt, kom je er moeilijk vanaf.\nVandaar de vraag of er geen handiger progje voor is.\n\nIk heb altijd Startpagina.nl als Startpagina.\nMaar sinds ik heb dat je een fout in de opdracht wilt aanpassen (IE) en na 1 letter te hebben getypt de cusor gelijk naar achterkant regel floept ben ik er niet zo blij mee.\nOok omdat bij een zoekopdracht gelijk de onderkant donker wordt gemaakt met voorkeurkeuzes.\n\nVan die cursor heb ik overigens ook op mijn mobiel, ligt dus aan startpagina.
Link naar reactie
Ik snap die gasten niet, wanneer Yahoo klantvriendelijk wil zijn, moeten ze niet zo opdringerig doen, waardoor klanten zich irriteren zodra ze iets van Yahoo zien, dat wil je dan zo gauw mogelijk kwijt.\n\nStartpagina geeft overigens problemen zoals elders al vermeld, verbeteren van zoektekst gaat verder aan achterkant regel.\nOok op mobiel, ligt dus aan Startpagina zelf.\nHeb ze gemaild, maar nog geen antwoord gehad.\n\nAls ik dat niet krijg gaat Startpagina ingeruild worden voor iets anders.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...