Ga naar inhoud

Video maken van PowerPoint 2010


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk wil gebruik maken van de optie \'video maken van presentatie\' in PowerPoint 2010.\r\n\r\nIk heb een PowerPoint van 14 dia\'s.\r\nOp de eerste dia staat een wmv-filmpje waarvoor ik heb ingesteld dat het over de 14 dia\'s moet doorlopen.\r\nOp de 2de, 3de, .... dia staan teksten die tijdens het vertonen van het filmpje moeten verschijnen.\r\nVia \'Tijdsinstellingen voor try-out\' loopt de PowerPoint ook automatisch tot op het einde.\r\nDeze PowerPoint wordt correct weergegeven (filmpje, alle effecten).\r\n\r\nNu wil ik van deze PowerPoint één enkele video maken (optie Bestand > Opslaan en verzenden > Een video maken).\r\nHier loopt het fout: nadat deze video is gemaakt, heb ik wel het geluid van het filmpje uit de presentatie, maar géén beeld. Alle andere effecten (teksten die verschijnen en weer verdwijnen) zijn wel correct.\r\n\r\nWeet iemand hoe het komt dat ik in de video geen beeld heb van het filmpje?\r\n\r\nTer bijkomende informatie: ik heb nog een andere dergelijke presentatie met een filmpje en effecten. Deze presentatie is één enkele dia lang, en hier lukt het wél om er een video van te maken.\r\nDe oorspronkelijke filmpjes zijn nochtans alletwee wmv-filmpjes.\r\n\r\nAlvast bedankt voor elke tip.\r\n\r\nBeste groeten,\r\n\r\njdjdjd
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...