Ga naar inhoud

Sectie-einden Word 2003


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik werk al jaren met Word 2003. Dacht dat het programma weinig geheimen meer voor me had, maar nu heb ik een probleem met de sectie-einden. Ik weet hoe de sectie-einden gemaakt kunnen worden, wat het verschil is tussen sectie-einden doorlopend en sectie-einden voor de volgende pagina, allemaal geen probleem.\r\n\r\nWat het probleem wél is, is dat ik (in een bestand dat door een ander is gemaakt en dat véél sectie-einden bevat, zowel doorlopende als pagina-einde) bepaalde foutief aangegeven sectie-einden moet vervangen, dus soms moet een doorlopend sectie-einde worden vervangen door een sectie-einde volgende pagina. Lijkt niet lastig: gewoon vervangen. Dat is óók geen probleem, maar ... het eindresultaat wél! Ik zie nu nl. dat alle voorgaande sectie-einden die door mij zijn gewijzigd weer automatisch terugveranderen in doorlopende, terwijl ik er een sectie-einde pagina van heb gemaakt! Op deze manier blijf ik aan de gang, met als bijkomend gevolg o.a. dat alle voetregels bij de desbetreffende sectie-einden niet meer overeenkomen met de juiste hoofdstukken (in hoofdstuk 9 komt bijv. in de voetregel te staan hoofdstuk 10, enz.)\r\n\r\nHet tweede punt wat ik vreemd vind, is dat, als ik een doorlopend sectie-einde zie staan, dat er dus al door een ander is ingezet, de tekst daarna tóch op een nieuwe pagina begint, het lijkt dus alsof het doorlopende sectie-einde niet als zodanig wordt herkend, maar dat het als een sectie-einde voor een nieuwe pagina wordt gezien. Als ik dat desbetreffende sectie-einde verwijder en er zelf op dezelfde plaats opnieuw een doorlopend sectie-einde in plaats, toont hij het wél goed en blijft de tekst gewoon eronder doorlopen, zoals ik dat wil.\r\n\r\nEr is dus ergens iets heel vreemds aan de hand met de sectie-einden, maar ik kan er niet de vinger op leggen. Wie kan mij dit uit de doeken doen? Ik ben benieuwd hoe ik dit op de snelste (simpelste) manier kan oplossen, want het gaat om een aantal grote documenten (duizenden pagina\'s) en als ik uren bezig ben en het nog niet voor elkaar heb, zie ik het niet zitten... Degene die dit document heeft gemaakt, kan ik niet bereiken om te vragen of er iets mee is gebeurd waardoor dit probleem zich aandient.\r\n\r\nIk hoop dat iemand mij kan helpen! Alvast bedankt voor het meedenken!
Link naar reactie
Hoi Erik,\r\n- prachtige huskyfoto trouwens ;) - \r\n\r\nBedankt voor je hulp. Ik had ook al via Google het e.e.a. geprobeerd, en me eigenlijk voornamelijk op Nederlandstalige sites geconcentreerd, maar ik ga jouw site dus eens even goed bestuderen, lijkt op het eerste oog heel interessant, dus ik ben blij met jouw actie!\r\n\r\nGroetjes!
Link naar reactie
Dank je voor complimenten voor die foto, beestje kwam gewoon voorbij lopen [COLOR=\"white\"]...[/COLOR](P)\r\n\r\nHet voordeel van het zoeken in de Engelse taal is natuurlijk een veel groter bereik, en gelijk zie je op zo\'n pagina alle vertalingen van begrippen, welke je dan in een nieuwe zoekactie bij kan voegen voor meer hits.\r\n\r\nVeel verder helpen kan ik je niet voor de reden die ik al zo\'n beetje gaf... :-$ ik heb nog nooit Word gebruikt. Hopen dat it makes sense voor jou.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...