Ga naar inhoud

AVG Free verwijderen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo wie weet raad met het volgende probleem.\r\nIk heb AVG Free 2014 op mijn laptop maar deze werkt niet meer.\r\nNu wil ik hem verwijderen maar dat lukt niet.\r\nIk Heb het geprobeerd via AVG en CCleaner maar krijg de volgen de melding.\r\n\r\nVerwijderen service AVGIDSAgent mislukt. Controleer of u over de rechten beschikt voor het verwijderen van systeemservice.\r\nErnst, Fout\r\nFoutcode, OxC0070643\r\nFoutmelding, Algemene interne fout\r\nAanvullend bericht, Verwijderen van het proces mislukt\r\nAVGMSI Error1922\r\nVerwijderen AVGIDSAgent mislukt. Controleer of u over de rechten beschikt voor het verwijderen van systeemservice OxCOO7O782\r\n\r\nIk heb het ook geprobeerd met uitgeschakelde firewall lukt ook niet.\r\nWaarom ik AVG Free wil verwijderen omdat ik de volgende melding hierop heb staan , \r\n.Er zijn geen actieve onderdelen, dus niet meer beveiligd. Wie kan mij op weg helpen.\r\nDaarna wil ik AVG Free weer installeren\r\n\r\nGr. corb
Link naar reactie
[QUOTE=ctrlaltdelete;648433]Ik raad revo uninstaller niet aan als eerste mogelijkheid.\r\nGebruik als het kan altijd eerst een uninstaller van de fabrikant van de software die je wilt verwijderen.[/QUOTE]\r\n\r\n .\r\nJa dat klopt helemaal.\r\n\r\nIk ga er eigenlijk van uit dat altijd eerst de normale manier van verwijderen word uitgevoerd . dus via Configuratie - software verwijderen of via de soms meegeleverde uninstaller.
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;648440].\r\nJa dat klopt helemaal.\r\n\r\nIk ga er eigenlijk van uit dat altijd eerst de normale manier van verwijderen word uitgevoerd . dus via Configuratie - software verwijderen of via de soms meegeleverde uninstaller.[/QUOTE]\r\n\r\nDaar ga ik ook vanuit. Wanneer software wordt geïnstalleerd wordt ook direct een uninstaller geïnstalleerd. Die wordt gebruikt wanneer je de software op de juiste wijze gaat verwijderen.\r\n\r\nMaar soms gaat dat toch niet helemaal goed en dan is de beste keus om op de website van de fabrikant te kijken of er een uninstaller te vinden is voor die software.\r\nVooral met beveiligingssoftware zou je dat als eerste moeten doen, niet direct naar 3rd party programma\'s grijpen als Revo Uninstaller of iets in die richting. Vooral met beveiligingssoftware die zichzelf beschermt tegen verwijdering of uitschakeling door andere programma\'s kan dat soms alleen maar voor meer problemen zorgen. \r\n\r\nTot zover ik weet biedt iedere producent van beveiligingssoftware wel een uninstaller c.q. removal tool aan op hun eigen website. \r\n\r\nAls je met Google zoekt naar avg uninstaller, avast uninstaller, kaspersky uninstaller, norton uninstaller, nod32 uninstaller enz. dan moet het wel goed komen wanneer je ook de link aanklikt van de desbetreffende software producent.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[QUOTE=ctrlaltdelete;648433]Ik raad revo uninstaller niet aan als eerste mogelijkheid.\r\nGebruik als het kan altijd eerst een uninstaller van de fabrikant van de software die je wilt verwijderen.[/QUOTE]\r\n\r\nik kreeg het advies avast te verwijderen, maar zie de de-installer van avast zelf niet, dan toch via het configuratiescherm?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...