Ga naar inhoud

Geluid valt weg na insteken USB


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik weet niet zeker of dit in hardware of software hoort maar volgens mij heeft het meer met software te maken. Iedere keer als ik een video of zo aan het kijken ben en ik doe een USB stick in mijn pc dan valt het geluid weg en het komt pas weer terug als ik mijn media player afsluit en opnieuw opstart of als ik de USB verwijder. Het gebeurd ook met video\'s die ik aan het bekijken ben in mijn internet browser. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?
Link naar reactie
Geen directe oplossing, ik heb geen idee wat daar gebeurt, maar wat ik zelf als eerste zou proberen is iets simpels:\n\nPC uitschakelen door hem normaal uit te zetten, daarna de stekker er uit halen (!), maar de schakelaar die achter op je voeding zit daar blijf je vanaf, die laat je aan staan zoals die nu staat.\nDan druk je een keer of drie op de aan/uit schakelaar op je front.\nDan sluit je de stekker weer aan en start je op.\n\n\n1) Gebeurt het bij elke stick ?\n2) Gebeurt het ook bij b.v. een cardreader, of een ander apparaat wat ook de voeding uit USB haalt ?\n3) Heb je andere USB poorten geprobeerd ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...