Anoniem2 Geplaatst: 28 november 2013 Delen Geplaatst: 28 november 2013 Ineens weigerde Adobe Photoshop Elements 5.0 op te starten. Alleen het openingsmenu verscheen. Wanneer ik toch probeerde verder te komen kreeg ik de mededeling Dat Adobe Photoshop (editor) niet reageerde. En er kwam nog een vervolgmededeling: “ Kon de gewenste handeling niet voltooien omdat de toepassing niet reageert. Wellicht wordt deze nog geladen of wacht op een reactie van u.” Vervolgens heb ik enkele malen Photoshop van m’n PC verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat. Alhoewel ik begrijp dat je zo’n probleem moeilijk op afstand op kunt lossen, ben ik benieuw of iemand mij de reddende tip kan geven. Ik werk overigens met Windows 7. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2013 Ik zou het programma na installatie zo grondig mogelijk verwijderen met Revo uninstaller. Daarna opnieuw opstarten en opnieuw installeren. \n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2013 Heb ik inmiddels gedaan, helaas zonder resultaat. Ook na de-installatie met Revo uninstaller en her installatie is er niets veranderd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2013 Heb ik gedaan, helaas zonder resultaat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2013 Hierbij nog een aanvullende mededeling, misschien dat dat een aanwijzing is. Voorheen startte Photoshop altijd direct op, maar nu wordt me iedere keer gevraagd of ik “het volgende programma (Photopshop dus) van een onbekende uitgever toesta wijzigingen aan deze PC aan te brengen. Dit gebeurde voorheen niet. Het zijn allemaal kleine vage gegevens die ik kan geven maar misschien kan iemand hier wat mee. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2013 Loopt je klok nog wel op tijd? Zou wellicht een certificatenprobleem kunnen zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2013 En als dat niets oplevert, kan je dan misschien nog een herstelpunt terug zetten met je Systeemherstel ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2013 Een nieuw herstelpunt leverde helaas ook niets op. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2013 Ga maar verder in je andere draadje, anders raken we verdeeld in de aandacht. \r\nIk zal BackupMod (de moderator) vragen de twee vragen wat samen te voegen ;)\r\n\r\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?p=647595#post647595[/url]\r\n[COLOR=\"WHITE\"].[/COLOR] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2013 Bij deze dank aan allen, ik ben er inmiddels uit. Via MSCONFIG heb ik onder de tab Services het blokkerende item uitgeschakeld. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2013 ben wel benieuwd wat dat blokkerende item dan was.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2013 De link in #9 geeft je het antwoord, \'Adobe Active File Monitor V5\', een onderdeel van Photoshop Elements zelf. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen