Ga naar inhoud

Adobe Photoshop Elements 5.0


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ineens weigerde Adobe Photoshop Elements 5.0 op te starten. Alleen het openingsmenu verscheen. Wanneer ik toch probeerde verder te komen kreeg ik de mededeling Dat Adobe Photoshop (editor) niet reageerde. En er kwam nog een vervolgmededeling: “ Kon de gewenste handeling niet voltooien omdat de toepassing niet reageert. Wellicht wordt deze nog geladen of wacht op een reactie van u.” Vervolgens heb ik enkele malen Photoshop van m’n PC verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat. Alhoewel ik begrijp dat je zo’n probleem moeilijk op afstand op kunt lossen, ben ik benieuw of iemand mij de reddende tip kan geven. Ik werk overigens met Windows 7.
Link naar reactie
Hierbij nog een aanvullende mededeling, misschien dat dat een aanwijzing is. Voorheen startte Photoshop altijd direct op, maar nu wordt me iedere keer gevraagd of ik “het volgende programma (Photopshop dus) van een onbekende uitgever toesta wijzigingen aan deze PC aan te brengen. Dit gebeurde voorheen niet. Het zijn allemaal kleine vage gegevens die ik kan geven maar misschien kan iemand hier wat mee.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...