Ga naar inhoud

DOCX-bestanden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik werk met Windows 7 en Wordstarter. Wordstarter maakt DOC- en DOCX-bestanden. Laatst wilde ik wat opschonen en bij het verwijderen van bestanden heb ik blijkbaar wat fout gedaan. De bestanden die gewoon moesten blijven staan kan ik niet meer openen. Ze komen tevoorschijn in een Adobe Reader-venster met een blok dat zegt: \r\n\"naam.docx kan niet worden geopend omdat dit bestandstype niet wordt ondersteund of omdat het bestand is beschadigd (omdat het bijvoorbeeld als e-mailbijlage is verzonden en niet correct is gecodeerd)\"\r\nGelukkig maak ik ieder week een back-up, dus zette ik een aantal bestanden terug van het externe geheugen, maar helaas dat had geen enkel effect. Ze blijven openen in Adobe. Er zitten documenten bij die ik beslist niet kwijt wil. Hoe los ik dit probleem op?\r\n\r\nAls iemand een oplossing weet, zou dat geweldig zijn,\r\nPhilou
Link naar reactie
Op een of andere manier heb je Adobe Reader als standaardprogramma ingesteld voor het openen van docx-bestanden.\n\nKlik met rechts op een docx-bestand en kies Openen met. Dan verschijnt de optie Standaardprogramma selecteren. Klik die aan. In het venster dat verschijnt, selecteer Word uit de lijst en zorg er voor dat het vinkje onderaan het venster is geselecteerd. Bevestig met OK en het werkt weer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...