Ga naar inhoud

Windows 7 64 bit en Flash player op nu.nl


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Bij het vandaag installeren van updates voor Windows 7 64 bit stond ook Internet Explorer 11 beschikbaar. Deze uiteraard geïnstalleerd en op zich werkt die goed en razendsnel. Maar het vervelende is dat de video\'s bij nu.nl niet worden afgespeeld terwijl dit wel kan bij bv. You Tube. \r\n\r\nIk heb de laatste flash plays en shockwave van Adobe geïnstalleerd maar de video\'s worden nog steeds niet afgespeeld.\r\n\r\nWie heeft dit probleem al op kunnen lossen rsp. wie weet er een oplossing?
Link naar reactie
Mijn meisje heeft met haar laptop het probleem in IE 11 en Flashplayer. Ik gebruik altijd Firefox. Zij nu ook. \nIk weet dan loop je er omheen, maar ben er best een poosje mee bezig geweest.\n\nTerug zetten naar IE10 helpt niet.\nFP eraf met revouninstaller en opnieuw erop, helpt niet.\nHardwareversnelling uit en/of aan werkte ook niet.\nIk verwacht dat Microsoft of Adobe wel met een update komt om het probleem op te lossen.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;646883]Er is geen probleem het werkt gewoon zowel op W7 en op W8,1\r\n\r\n Misschien iets met invoeg toepassingen niet goed staan.\r\n\r\n In W7 met IE 11 het volgende . Ingeschakeld \r\n \r\n [ATTACH]17777[/ATTACH][/QUOTE]\r\n\r\nStaat bij mij niet anders en begrijp er geen boterletter van.\r\n\r\nOverigens werkt het wel bij Windows 7 32 bit!\r\n\r\nKlopt dat het wel onder FF werkt maar moet toch ook onder W7 werken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...