Ga naar inhoud

Melding bij het opstarten van IE10


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,\r\n\r\nIk heb vandaag IE10 geïnstalleerd en zodra IE10 wordt opgestart of een tabblad wordt geopend komt de volgende melding:\r\nFout opgetreden in het script op deze pagina.\r\nKan de eigenschap style van een niet-gedefinieerde verwijzing of een verwijzing naar een lege waarde niet ophalen\r\n\r\nIk hoop dat er iemand is die mij kan helpen met dit probleem.\r\nIk hoor graag van jullie!
Link naar reactie
Bedankt voor de snelle reactie!\r\nIk heb het geprobeerd en het is een stap in de goede richting.\r\nIk krijg nu de volgende melding (zie bijlagen)\r\n\r\nZodra ik hier op nee klikt komt de eerste melding weer te voorschijn, klik ik op ja dan, dan moet ik een debugger kiezen.(zie bijlagen) Bij mij staat alleen Microsoft Visual Studio 2010 in de lijst. Als ik die dan open, Wordt er een bestand geopend met de volgende tekst:\r\ndocument.body.style.zoom = screen.logicalXDPI / screen.deviceXDPI;
Link naar reactie
[QUOTE=porrelaar;646472]Over het eerste plaatje in je laatste post. Als je dat weer ziet, doe je het volgende:\r\nZet eerst een vinkje voor \'Dit bericht niet meer weergeven\'. Klik daarna op Nee.[/QUOTE]\r\n\r\nAls ik dat doe, dan komt de eerste melding weer en wordt bij instellingen het vinkje weer aangevinkt \"foutopsporing in scripts uitschakelen (internet explorer)\". Dus dat helpt niet
Link naar reactie
Er [U]moet[/U] ook een vinkje staan voor \'Foutopsporing in scripts uitschakelen\'.\nZie hieronder mijn instellingen:\n\n[img]http://www.imgdumper.nl/uploads7/5278e91133156/5278e91131220-Eigenschappen_van_internet.png[/img]\n\nStel dat zo in. En klik daarna eerst onderaan op de knop Toepassen en daarna op OK.\n\nToevoeging: Start daarna de computer opnieuw op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...