Ga naar inhoud

Usb I/O-apparaat leesfout


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een usb die amper 4 week oud is. Nadat iemand hem heeft gehad om er afbeeldingen op te zetten kreeg ik hem terug met een behoorlijk probleem.\r\n\r\n\"Kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/O apparaat.\"\r\n\r\nin 1ste instantie wou hij niet eens openen na enige gepruts wist ik hem dan toch open te krijgen afbeeldingen kan ik gewoon openen niks mis mee. Maar zodra ik zelf wat wil toevoegen kom de gezellige fout er weer bij.\r\nOf hij zegt dus dat hij de opdracht niet kan uitvoeren door een fou in een I/O apparaat. Of hij zegt dat het programma niet reageert op de opdracht vraag. Wat volgens mij het zelfde idee is maar dan anders genoemd.\r\n\r\nEn wat mij ook opviel is dat hij zo nu en dan als ik hem aansluit op de laptop hij zegt dat er een fout in de schijf zit. Maar als ik hem dan vraag de schijf scan te doen gebeurt er niks.\r\n\r\nIk heb de schijf wel met een programma gescand die kon geen fouten vinden, ook de virus scanner er op los gelaten die vond wat lichte maleware maar meer niet. En na dat de virusscanner dat verwijderd heeft blijft de fout zich af en toe voor doen dat hij hem niet kan openen van wegen \'een fout\' staat niet bij wat voor. En dus als ik iets wil doen met de usb de I/O apparaat fout en het niet reageren van de usb.\r\n\r\nNou las ik online dat het misschien aan mijn laptop lag maar ook op een andere laptop met een lagere windows en ook mijn computer doet hij precies het zelfde. Dus het is niet de laptop. (mijn laptop loopt op windows 8, de andere laptop op xp en de computer op windows 7 jaja gezellig hier haha)\r\nIemand een idee? ik heb wel garantie voor 2 jaar dus kan er wel mee heen gaan maar goed als het zo op te lossen is, is dat natuurlijk ook niet nodig.\r\n\r\nmet vriendelijke groet\r\nE.M Lukkien.
Link naar reactie
Het gaat hier om een simpel klein hema usbtje 8gb van grote. De bestanden die er op staan zijn vrij klein, daar hebben wij bewust voor gekozen want foto\'s op volle grote nemen nou eenmaal veel ruimte in.\nEn het licht niet aan de connectie van de computer gezien ik meerdere computers geprobeerd heb.\nHet kan inderdaad wel zo wezen dat de usb zelf beschadigd is, ik kan dit helaas niet zien gezien deze usb geen led lightje bevat dat was inderdaad handig geweest.\nhmm nou dan voer ik de scan maar uit en zie wat er uit komt.\nAnders word het denk ik toch ruilen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...