Ga naar inhoud

Snelkoppelingen werken af en toe niet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik loop al een poosje tegen het volgende aan in Windows 7 \n\n Voorbeeld:\n Links onderin op de start balk een snelkoppeling naar/van email map.\n Klik hem aan en de mail opent.\n In het venster klik ik op de – om de map open te houden zodat de melding komt van nieuwe mail.\n Onderin staan nu dus 2 snelkoppelingen.\n Krijg melding van nieuwe mail dus wil de laatste snelkoppeling openen, maar er gebeurt niets anders dan dat ik heel even, in een flits, iets zie bewegen, verder blijft alles gesloten.\n Ook de eerste originele snelkoppeling kan ik niet gebruiken.\n \n\n Wanneer ik nu de laatste snelkoppeling verwijder, kan ik de originele wel weer gebruiken en gewoon openen.\n \n\n Dit heb ik even gegeven als makkelijkste voorbeeld, want het komt ook bij andere snelkoppelingen voor die ik even onderin de parkeer.\n Heel vaak gaat het goed, maar soms willen ze niet openen, zie je ze heel even van kleur veranderen als je er met de muis op klikt, dat was het dan.\n Ik moet hem dan verwijderen en eerst weer het origineel openen.\n Gek genoeg mag dat vaak ook de snelkoppeling zijn op het buroblad, die openen daar wel, maar niet als ze onderin de balk staan geparkeerd.\n \n\n Iemand die dit ook wel eens heeft, het is gek genoeg niet altijd?\nUiteraard gebruik ik af en toe de schoonmaak programma\'s.
Link naar reactie
Let eens op of het programma \'van het scherm vliegt\', m.a.w. of Windows denkt dat het een tweede monitor heeft waarop het programma opent.\n\n[url=http://h30434.www3.hp.com/t5/Other-Desktop-PC-Questions/Items-stuck-in-taskbar-Won-t-open-or-maximize/td-p/859943]\"First: Press the key with the windows icon and the letter \"p\" at the same time. A panel with pictures of four computer acreens will pop up. Yours is probably set to the third picture \"extend.\" Mine was.\nSecond: [B]Just click on the first panel \"computer only\"[/B] and you should be set. It worked great for me.\"[/url]
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
[QUOTE=erikdenhouter;644245]Let eens op of het programma \'van het scherm vliegt\', m.a.w. of Windows denkt dat het een tweede monitor heeft waarop het programma opent.[B]...................................[/B][/QUOTE]\nNeen heeft er niets mee te maken, monitor blijft het 1e scherm.\nIk heb die andere instellingen van de link wel geprobeerd, bij Alleen op Projector gaat beeld op zwart. \nHoe kom je dan trouwens terug, na elke herstart blijft beeld zwart.\nKon wel naar Veilige modus, maar kon daar niet vinden hoe het scherm weer terug moest.\n\nKreeg een ingeving om op de tv te kijken, die staat er naast, maar normaal gebruik ik dat scherm niet, is wel aangesloten, maar altijd zwart.\nNu kon ik er wel komen en de instelling aanpassen.\nBen dus weer terug bij het begin.\n\nHet is af en toe knap irritant hoor, dat je de openstaande mail niet kunt openen. Die snelkoppeling moet ik dan eerst afsluiten en dan de gewone snelkoppeling weer openen.\nDat werkt overigens wel altijd.\nMaar met uTorrent niet, eerder wel. Als daar wat in bezig is, en je kunt hem niet openen, krijg je hem ook niet open, ook niet met afsluiten van die snelkoppeling, of die in het systeemvak en dan de pictogram pakken vanaf de knop Start.\nDoe je dat, komt de snelkoppeling ook weer in de balk onderin, waar ie weer niet te openen is.\nAls ie toevallig aan het downloaden is staat ie wel te knipperen, langzaam.\nAls ie gereed is, kun je hem nog steeds niet aanklikken om te openen.\nJe moet dan naar de downloadmap om te kijken of het bestand er al is.
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;647869]\r\nKreeg een ingeving om op de tv te kijken, die staat er naast, maar normaal gebruik ik dat scherm niet, is wel aangesloten, maar altijd zwart.\r\nNu kon ik er wel komen en de instelling aanpassen.\r\n[/QUOTE]\r\nEn als je dat beeld werkend hebt, floept dan niet het venster wat je vanaf de taakbalk wilde openen daar naar toe ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...