Ga naar inhoud

Hoe inloggen na reset?


marjoleinfens

Aanbevolen berichten

Ik ben de inlogcode van mijn huawei tablet vergeten vandaar dat ik na wat zoeken op internet een reset heb uitgevoerd. Toen werd er gevraagd (bij uw account controleren) om het e-mailadres waar eerder mee ingelogd was. Dit en het wachtwoord heb ik ingevuld. Vervolgens kreeg ik een scherm met Check your phone. Ik moest bij de notificatie ja drukken en het cijfer 21 invullen op mijn telefoon. Dit heb ik gedaan en toen ik mijn tablet weer wilde pakken zag ik dat hij op schermbeveiliging gegaan was. Het scherm was weg. Ik dacht geen probleem ik vul het e-mailadres en wachtwoord opnieuw in maar hij pakt deze niet meer. Het gekke is elke keer als ik dat doe krijg ik wel een melding op mijn telefoon met nieuwe login huawei en of deze login klopt en veilig is. Ik snap er werkelijk helemaal niets van en weet niet meer wat ik nu kan doen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Link naar reactie
Zet eerst even koffie (of thee). Daarna ga je aan de gang. Als eerste check je het te gebruiken mail-account op https://accounts.google.com/signin/v2/identifier?continue=https%3A%2F%2Fmail.google.com%2Fmail%2F&service%3B=mail&sacu%3B=1&rip%3B=1&flowName%3B=GlifWebSignIn&flowEntry%3B=ServiceLogin&flowName=GlifWebSignIn&flowEntry=ServiceLogin zodat je zeker weet dat dat in orde is. => Klop dat niet? Dan dat eerst oplossen. => Klopt het wel? Dan verder lezen. Dan ga je je tablet een harde reset geven, ook wel een factory reset of fabrieksinstellingen genaamd. Hoogst waarschijnlijk probeerde je op veilig te spelen met een soft reset. Niet doen, nergens voor nodig!! Zorg gewoon dat alle gegevens verwijderd worden alsof je de tablet aan een vreemde wilt verkopen. https://www.tabletsmagazine.nl/2013/06/je-android-tablet-resetten-hoe-werkt-het/ -> Even door scrollen tot aan "Hard reset" Je hebt dan een werkend account voor Android EN een ZEER opgeruimde tablet. Nu start je de tablet op en volgt de aanwijzingen die je krijgt. Voer het account in dat je hier boven gecheckt hebt. => Het werkt weer? Dan graag een positief berichtje hier onder plaatsten. => Lukt het nog niet? Dan hier onder even aan geven wat er gebeurd. Succes.
Link naar reactie
Heel erg bedankt voor het meedenken. Dat stel ik op prijs! Ik heb een harde reset gedaan. Vervolgens kom ik in het scherm uw account controleren. Daar staat dit apparaat is opnieuw ingesteld. Als u wilt doorgaan logt u in met een Google-account dat eerder was gesynchroniseerd op dit apparaat. Vervolgens log ik in met het eerder gebruikte account. Dan krijg ik weer de melding Check your phone met een nummer wat op de telefoon ingetypt moet worden. Dat doe ik en vervolgens zegt hij account geverifieerd op de tablet. Daarna kom ik weer terug op het scherm log in met het Google account. Hij doet het dus gewoon niet. Ik ben net naar de mediamarkt helpdesk gereden maar die weten ook niet wat te doen. Ik snap er niets van
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...