Ga naar inhoud
  • 0

MS Windows blokkeert updates van Windows 10. Hoe vecht ik dit aan?

PaulB.

Vraag

Lange tijd geleden ben ik toch maar overgestapt van mijn legale MS-Windows 7 Prof naar Windows 10 Prof middels de door MS opgedrongen upgrade. Ongeveer 1 jaar later begonnen de eerste problemen. De automatische Update deed het niet meer. Na veel geprobeerd te hebben toch maar contact opgenomen met MS Windows Helpdesk. Deze vertelde mij simpel gezegd dat mijn registratienummer ongeldig verklaard was. Dit was mogelijk door een ander gebruikt of kwam dubbel voor in hun systemen (reden bleef vaag). Hier was niets tegen te doen en kon niet gecorrigeerd worden. Ondanks mijn boosheid hierover heb ik maar snel weer mijn windows 7 geinstalleerd maar ik zou dit probleem toch graag oplossen of aanvechten. Microsoft weet heel erg goed op welke PC een registratienummer gebruikt is en geregistreerd is. Zij slaan al deze unieke gegevens van deze PC op. Toch ben ik nu benadeeld door deze software gigant. Is dit aan te vechten en zo ja, WAAR??? Microsoft is erg goed in onbereikbaar zijn.
Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...