Ga naar inhoud

afbeeldingen op volgorde


Aanbevolen berichten

Al vele jaren gebruik ik een archiveringssysteem voor documenten en afbeeldingen.\r\nFotos staan in mappen die ik de naam geef van bijvoorbeeld 130709 - computeridee. (van 13 juli 2013)\r\nAlle mappen kwamen dan automatisch op volgorde te staan.\r\nOp mijn Windows 7 laptop werkt dat niet. Wel komen alle 13.... op volgorde te staan, maar tussen 12..... en 13..... staan andere mappen. Ik sorteer op \"mappen\". vroeger had ik de mogelijkheid om op \"type\" te ordenen.\r\nHoe krijg ik ze weer op volgorde?
Link naar reactie
[QUOTE=spaansebrabander;641593]Al vele jaren gebruik ik een archiveringssysteem voor documenten en afbeeldingen.\r\nFotos staan in mappen die ik de naam geef van bijvoorbeeld 130709 - computeridee. (van 13 juli 2013)\r\n [/QUOTE]\r\n\r\nAls je bedoelt [B]9[/B] juli 2013 dan is dat een goede methode die gewoon moet werken :confused:
Link naar reactie
[QUOTE=spaansebrabander;641593]Al vele jaren gebruik ik een archiveringssysteem voor documenten en afbeeldingen.\nFotos staan in mappen die ik de naam geef van bijvoorbeeld 130709 - computeridee. (van 13 juli 2013)\n [/QUOTE]\n\nAls je bedoelt [B]9[/B] juli 2013 dan is dat een goede methode die gewoon moet werken :confused:\nMisschien kan je in de FAQman rubriek eens zoeken met \"Foto\'s sorteren\", dan vind je bijv. [url]http://www.computeridee.nl/faqman/besturingsystemen/overige-besturingssystemen/fotos-ordenen-onder-windows-7[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...