Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik ben ook een VLC fan. Kun je uitleggen wat die andere player beter doet? Want dat lijkt me wel interessant om te horen, voordat ik hem ook eens ga testen.;)\n\nAlhoewel.... ik zie net dat ie al geinstalleerd is. Maar wat vind je er beter aan?\n\nHet enige nadeel van VLC vind ik nu dat wmv files wel eens gaan hakkelen als je die stukjes naar voren zet en dan het beeld raar doet.
Link naar reactie
Wat die MPC-HC nu beter doet is het afspelen van bestanden die in VLC soms wat problemen geven. Speel soms iets af in VLC en dan denk ik.. ojee DRM... maar dat trekt dan wel bij als je even geduld hebt. In MPC-HC zie ik die problemen niet en ook andere bestanden die soms wat \'stotteren\'in VLC spelen in MPC-HC beter af.\n\nEr zal best wel eens een film zijn die door VLC beter wordt afgespeeld, ik heb VLC ook niet verwijderd, maar gebruik \'t bijna niet meer.
Link naar reactie
Ik gebruik beide en zelfs gewoon naast elkaar, avi word beter weergegeven door VLC en Matroska files beter door MPC maar niet altijd het zal wal aan de Matroska file zelf liggen.\n\nIk heb verder prettige ervaringen met beide.\nEen ding evenwel als ik een grote avi in VLC afspeel dan kan ik snel vooruit zonder problemen en in MPC moet ik meestal wachten, alsof de speler moet zoeken naar het punt wat ik aanwijs hij verslikt zich daar nogal eens in om vervolgens vast te lopen.\n\nWat het probleem betreft van TS kijk eens in Extra/voorkeuren of er niet een vinkje verkeerd staat.
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;641228]I\r\n\r\nWat het probleem betreft van TS kijk eens in Extra/voorkeuren of er niet een vinkje verkeerd staat.[/QUOTE]\r\n\r\nDuidelijk antwoord, daar heeft TS wat aan!!\r\n\r\nExtra -> voorkeuren -> Interface onderdeel instanties vinkje bij [I]Slechts een instantie van VLC toelaten[/I] weghalen.\r\n\r\n\r\nM.v.g. Niels
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...