Ga naar inhoud

.puz (kruiswoordpuzzel) op android openen?


Aanbevolen berichten

Kan je me uitleggen hoe iets waar GEEN reclame bijzit en ook gratis wordt aangeboden, iets kan zijn dat uit Commercieel oogpunt wordt aangeprezen. ?\nHoe krom wil je denken. ?\n\nDe TS = Pmud . En een Slijkhuis post iets waar velen plezier aan zullen hebben en wat (ook volgens de moderator) gemakkelijk kan. (Het is dus geen \"zelf bedachte\"oplossing van de TS)\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;649194]Nee Niek! Deperado heeft gelijk, regels moeten er zijn en hier probeert iemand uit een vraag op dit forum met een zelf bedachte oplossing in de vorm van een App indirect commercieel gewin te halen met gratis reclame op dit forum, ook al word de app gratis en zonder reclame aangeboden, zo zijn Steve Jobs en Bill Gates ook begonnen \"programmaatjes in basic, klein en gratis voor klasgenoten\".[/QUOTE]\r\nStroke, met alle respect maar commercieel betekent bij mij dat je er geld mee wil verdienen.\r\nAls een app gratis wordt aangeboden, zonder reclame, hoe moet ik dat dan als commercieel uitleggen?\r\nZe worden pas commercieel als men er geld voor gaat vragen, eerder niet.
Link naar reactie
De Link naar de website van Slijkhuis leek mij een handtekening , daar heb ik me misschien iets op verkeken.:o\r\n\r\nEn die zijn volgens de huisregels verboden .\r\n\r\nSlijkhuis heeft daarop de link toch maar verwijderd .\r\nDaarop was mijn reactie naar Slijkhuis niet meer nodig , was mijn mening .:-?\r\n\r\nVerder op de site van Slijkhuis is het puzzel gebeuren gewoon te vinden .\r\n\r\n[url]http://www.slijkhuis.org/[/url] bij software ;)\r\n\r\n\r\nDus de reactie van enkele personen vind ik sterk overtrokken .
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;649195]Kan je me uitleggen hoe iets waar GEEN reclame bijzit en ook gratis wordt aangeboden, iets kan zijn dat uit Commercieel oogpunt wordt aangeprezen. ?\r\nHoe krom wil je denken. ?\r\n\r\nDe TS = Pmud . En een Slijkhuis post iets waar velen plezier aan zullen hebben en wat (ook volgens de moderator) gemakkelijk kan. (Het is dus geen \"zelf bedachte\"oplossing van de TS)\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nNiek, het mag krom lijken maar is het in het geheel niet, namelijk het aanprijzen van een product en het gratis aanbieden daarvan is commercieel gezien een veel gebruikte manier om later het zelfde product na een update in dit geval, voor een X prijs aan te bieden omdat de gebruiker het toch wel wil betalen vanwege het plezier of nut wat zij er van hebben.\r\nDit valt dus onder sluikreclame met misbruik van het Computeridee forum of er moet een bepaald percentage afdracht zijn aan Computeridee ter compensatie?
Link naar reactie
Beste mensen,\n\nZojuist heb ik met enige verbazing de reacties op mijn bericht gelezen ;-)\n\nIk had gehoopt op inhoudelijke feedback en ben verrast door enkele speculaties over mijn intenties. De genoemde app is voor mij een hobbyproject en ik hoef er gelukkig niet mijn brood mee te verdienen. Het doel van mijn bericht was inderdaad tweeledig, namelijk Pmud helpen met zijn zoektocht en mogelijk andere geïnteresseerden wijzen op mijn app. Het groeiend aantal gebruikers geeft mij namelijk genoeg voldoening om deze app als hobbyproject gratis door te ontwikkelen ;-)\n\nIk hoop dat het vervolg van deze thread weer over de feitelijke inhoud kan gaan en ben nog steeds benieuwd naar feedback op de app...\n\nMvg,\nRené Slijkhuis
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;649227]\r\nHier op dit forum komen meestal mensen met een Computer gerelateerd probleem. Dus erg veel feedback zal je vermoedelijk niet krijgen.[/QUOTE]\r\n\r\nBeste Desperado,\r\n\r\nHopelijk op zijn minst een reactie of de oorspronkelijke vraag hiermee is opgelost ;-)\r\n\r\nMvg,\r\nRené Slijkhuis
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30]Pmud was voor het laatst online op 6 december 2013, dus is vermoedelijk niet meer op deze thread geabonneerd helaas[/QUOTE]\n\n@Niekie, gewoon even nieuwsgierig.\nHoe vaak schoon jij je abonnementenlijst op?\nIk vergeet het vaak en denk ik er weer eens een keer aan, dan staat er zoooo\'n lijst dat ik er niet aan begin.:mrgreen:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...