Ga naar inhoud

ios voor de Ipad


Aanbevolen berichten

[QUOTE=Niekie30;635038]De Ipad 4 draait op IOS 5. \nEn je noemt het Ipad, maar dat is een product van Apple dus \"mac\" \n[URL]http://www.tabletsmagazine.nl/tablets/?besturingssysteem=iOS[/URL]\n\nNiek[/QUOTE]\n\nMe dunkt dat in de Android appstore geen apps zullen staan waarvoor IOS vereist is, dus ik denk niet dat het hier om een Android tablet gaat.\n\nWat wel mogelijk is, is dat TS een wat ouder model iPad heeft, waar nog geen IOS5 op staat, maar dat de app wel geschreven is voor IOS5. Ik weet niet in hoeverre je oudere iPads kunt bijwerken naar een nieuwere versie van IOS maar dat zou volgens mij toch in de handleiding moeten staan.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Jouw iPad updaten kan op 2 manieren.\r\n\r\nManier 1:\r\n\r\n[LIST=1]\r\n[*]Koppel je iPad aan je pc\r\n[*]iTunes opent zich en wacht tot iTunes klaar is met het maken van een reservekopie\r\n[*]Klik in iTunes op je iPad en ga naar overzicht\r\n[*]Klik op zoek naar update.\r\n[/LIST]\r\n\r\nWacht even tot het software gedownload is, en het geïnstalleerd word. Dit kan even duren ligt aan de internetsnelheid hoe lang het duurt.\r\n\r\nManier 2:\r\n\r\n[LIST=1]\r\n[*]Sluit je iPad aan op een stroombron \r\n[*]Ga naar instellingen, Algemeen, Softwareupdate.\r\n[/LIST]\r\n\r\nDownload, bevestig enz. en wacht af.\r\n\r\nHoop dat het duidelijk is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...