Ga naar inhoud

Vooraf ingevulde aangifte BD 2012


Aanbevolen berichten

1. Downloaden aangifte\r\n2. Inloggen DigiD en dan wordt een bestand gedownload met de vooraf ingevulde gegevens\r\n\r\nNu ging mij dat iets te snel en ik zag wel een bestandsnaam van die vooraf ingevulde gegevens maar ik weet niet waar dat staat. Weet iemand hoe dat bestand heet met extensie en waar dat staat/geplaatst wordt. \r\n\r\nLaat iemand bij het downloaden even de filename noteren dan weten we het zeker.
Link naar reactie
De extensie kun je waarschijnlijk zien als je je aangifte opent en zegt dat je de gedownloade gegevens wilt gebruiken (weet even zo gauw niet hoe dat precies heet). Volgens mij zoekt het aangifteprogramma zelf zelfs nog naar dat bestand op je computer (tenzij ze de boel weer hebben veranderd natuurlijk).
Link naar reactie
Dan ben je al te laat. Die gegevens staan dan al in de aangifte. Het gaat mij zuiver om het bestand dat gedownload wordt als je ingelogd bent in DigiD (staat aangegeven) maar ik heb het niet genoteerd en dat had ik moeten doen.\r\n\r\nWil iemand die filename met evt. locatie opschrijven als die ingelogd is en de gegevens download?
Link naar reactie
[QUOTE]Het word opgeslagen op C:\\gebruikers/PCHULK/downloads/ib2012_win_setup.exe [/QUOTE]Dat is de setup, installatiebestand!\r\n\r\n[QUOTE]Zoek op je BSN nummer( sofi nummer) extensie is volgens mij IBD, maar dat nummer vind het ook.[/QUOTE]\r\nDat komt in de buurt maar dat is de opgeslagen aangifte.\r\n\r\nhet is BSN.ibv2012\r\n\r\nHelaas is die spoorloos en staat niet meer in de map downloads zoals Stroke aangaf.
Link naar reactie
[QUOTE=De Hulk;634981]Dat is de setup, installatiebestand!\r\n\r\n\r\nDat komt in de buurt maar dat is de opgeslagen aangifte.\r\n\r\nhet is BSN.ibv2012\r\n\r\nHelaas is die spoorloos en staat niet meer in de map downloads zoals Stroke aangaf.[/QUOTE]\r\n\r\nMijn vooraf ingevulde aangifte komt op het bureaublad terecht.\r\n\r\nOverigens als het [URL=\"http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3400126/2013/02/26/Pas-op-met-vooraf-ingevulde-aangifte.dhtml\"]nieuws [/URL]volgt kun je de vooraf ingevulde aangifte beter even controleren met het IB programma, omdat er nogal wat fouten in schijnen te zitten of helemaal zelf in vullen met het IB programma.
Link naar reactie
Controleren moet je altijd! En zoals Rama aangeeft klopt het. Alleen dat bestand staat er niet meer. Maar goed, ik heb het verder niet nodig alleen wilde ik weten waar dat stond (kon staan).\r\n\r\nVan welke rekening kan ik dan mijn te betalen belasting overmaken? Wie heeft er veel geld? Stroke, Desperado, Animal of Niekie...?
Link naar reactie
[QUOTE=De Hulk;634996]\r\n\r\nVan welke rekening kan ik dan mijn te betalen belasting overmaken? Wie heeft er veel geld? Stroke, Desperado, Animal of Niekie...?[/QUOTE]\r\n\r\nAls jij belasting moet betalen ,dan wil dat zeggen dat je geld hebt verdient maar nog geen of niet genoeg belasting hebt betaald ,,dus het is dan ook normaal dat je dat zelf betaald.\r\n:D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...