ArthurV Geplaatst: 30 mei 2018 Delen Geplaatst: 30 mei 2018 Ik heb niet zo'n snel internet (lees: heel traag) en zou toch graag online kunnen spelen met mijn PS4, iemand die de vereiste snelheden weet? Is een snelheid van 2.55Mbps upload, 0.3Mbps upload en ping 46ms genoeg? Quote Link naar reactie
Jorrit Geplaatst: 30 mei 2018 Delen Geplaatst: 30 mei 2018 Als je de enige op het netwerk bent, zou het misschien net aan kunnen, maar dat is een kwestie van proberen. Ben je toevallig verbonden via (V/A)DSL? Dan kan het zijn dat je te ver van de wijkcentrale woont. Dit kun je hier checken: http://postcodecheck.bbned.nl/PostcodeCheck/html/check Als het te langzaam is, kun je overwegen om een ander type verbinding te gebruiken (als dat beschikbaar is). Quote Link naar reactie
jorispeterse72 Geplaatst: 30 mei 2018 Delen Geplaatst: 30 mei 2018 Genoeg voor wat? Games downloaden zal wat traag verlopen en online games kunnen lag hebben. Maar gewoon gamen moet geen enkel probleem zijn. Quote Link naar reactie
ArthurV Geplaatst: 30 mei 2018 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2018 @Jorrit het gaat inderdaad over DSL. Het probleem is net dat ik de enige in de straat ben die gebruik maakt van internet en er geen andere providers voorzien zijn in de straat. Quote Link naar reactie
ArthurV Geplaatst: 30 mei 2018 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2018 @joris-peterse ik las veel dat online gaming vooral draait rond de ping, wat bij mij wel behoorlijk is. Dus volgens andere pagina's die ik vond zou het geen probleem zijn om online te gamen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen