Anoniem2 Geplaatst: 24 december 2012 Delen Geplaatst: 24 december 2012 Hallo ik weet niet of ik dit hier kan vragen maar ik probeer het maar.\r\nik heb een smart tv. en kijk al een paar maanden via Allshare films die op de computer staan.\r\nnu sinds een week of twee denk ik valt om het kwartier het contact met de computer weg. iemand enig idee hoe dit kan.\r\nwe hebben verbinding met wifi\r\n\r\nbvd Groet Marina Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2012 Ik snap het niet zo goed.\nJe zit tv te kijken en ineens valt de connectie weg?\nJe bent verbonden via Wi-Fi en je streamt videos vanaf jou pc?\n\n-alentje Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2012 nee geen tv maar een film die op de computer staat zit ik te kijken via allshare \nen dan ongeveer na een kwartier krijg ik ineens een melding connectie verbroken.\ndaar had ik tot twee weken geleden geen last van, maar nu ineens wel, kan dit aan de wifi liggen of zal het aan allshare liggen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2012 Kijk eens met dit programma: [url]http://www.metageek.net/products/inssider/[/url]\nof er soms in de buurt voor netwerkjes zijn, die op hetzelfde kanaal uitzenden.\nZo ja, kun je in de router het channel omzetten, naar een plekje met wat meer ruimte.\nWifi netwerken kunnen elkaar soms storen.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen