Ga naar inhoud

Waar zit de bios batterij Acer Aspire 9300

Aanbevolen berichten

Heel erg bedankt voor je reactie, misschien een andere vraag, de voeding van de laptop is ok, het groene lampje van de power on knop gaat aan, gelijktijdig knippert 2 keer links naast het keyboard een groen lampje aan,(het is het bovenste lampje , lijkt een vierkantje, ik vermoed de harde schijf) dat is alles wat er gebeurt, vandaar dat ik evt aan de cmos batterij dacht, geheugen en harde schijf, heb ik er ook al uit gehad.\r\nMvg Hans
Link naar reactie
[QUOTE=alentje;629129]\nZijn zo grote foto\'s toegestaan?[/QUOTE]\n\nWel toegestaan, maar zeker liever niet, want veel mensen kijken dit op 1024x768, en dan is de layout om op te schieten[B];[/B] het \nbeeld zorgt dat onze teksten ook horizontaal gescrolled moeten worden, tenzij we de regels (zoals ik nu doe) één voor één op tijd \nafbreken met een enter. Zelfs de Edit- en Quoteknop kan je alleen met scrollen bereiken ;)\n\nAfbeeldingen daarom het liefst maximaal 800 pixels breed, en als je ze in één pagina ook hoog in zijn geheel wil kunnen laten \nzien dan ook niet hoger dan 600 pixels ongeveer.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;629133]Wel toegestaan, maar zeker liever niet, want veel mensen kijken dit op 1024x768, en dan is de layout om op te schieten[B];[/B] het \nbeeld zorgt dat onze teksten ook horizontaal gescrolled moeten worden, tenzij we de regels (zoals ik nu doe) één voor één op tijd \nafbreken met een enter. Zelfs de Edit- en Quoteknop kan je alleen met scrollen bereiken ;)\n\nAfbeeldingen daarom het liefst maximaal 820 pixels breed, en als je ze in één pagina ook hoog in zijn geheel wil kunnen laten \nzien dan ook niet hoger dan 600 pixels ongeveer.[/QUOTE]\n\nNiet alleen dan, hoor. Ik zit hier naar 1980x1200 te kijken en ik vind het ook maar niks, zulke brede foto\'s. Kun je beter een imagehost pakken en een thumbnailtje posten.
Link naar reactie
[QUOTE=JohnL;629136]Kun je beter een imagehost pakken en een thumbnailtje posten.[/QUOTE]\nBen ik altijd ietsiepietsie huiverig van als het ook \'normaal\' kan, zoals je ziet. Nu staan de foto\'s op de CI server, en is \nhet bericht niet afhankelijk van of de server van een ander het doet. Foto echt in het topic dus, maar dat is een \npersoonlijke voorkeur.
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...