Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2012 Delen Geplaatst: 23 december 2012 Hallo, wie weet waar de bios batterij van Acer Aspire 9300 laptop zit?, heb geprobeerd te googlen maar niets kunnen vinden. Alvast bedankt voor jullie hulp, mvg Hans.\r\nExacte type is Aspire 9305 AWSMI Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2012 Je moet de moederbord eraf halen ik neem een foto over 5 minuuten waar je dat moet doen, ik heb zo\'n bord denk ik wel nog liggen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2012 De BIOS batterij is geplakt op zo\'n metalen stuk boven de audio jacks\n[IMG]http://i50.tinypic.com/sxnd05.jpg[/IMG]\nen\n\n[IMG]http://i49.tinypic.com/7165ug.jpg[/IMG]\n\nEDIT: Zijn zo grote foto\'s toegestaan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2012 Heel erg bedankt voor je reactie, misschien een andere vraag, de voeding van de laptop is ok, het groene lampje van de power on knop gaat aan, gelijktijdig knippert 2 keer links naast het keyboard een groen lampje aan,(het is het bovenste lampje , lijkt een vierkantje, ik vermoed de harde schijf) dat is alles wat er gebeurt, vandaar dat ik evt aan de cmos batterij dacht, geheugen en harde schijf, heb ik er ook al uit gehad.\r\nMvg Hans Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2012 [QUOTE=alentje;629129]\nZijn zo grote foto\'s toegestaan?[/QUOTE]\n\nWel toegestaan, maar zeker liever niet, want veel mensen kijken dit op 1024x768, en dan is de layout om op te schieten[B];[/B] het \nbeeld zorgt dat onze teksten ook horizontaal gescrolled moeten worden, tenzij we de regels (zoals ik nu doe) één voor één op tijd \nafbreken met een enter. Zelfs de Edit- en Quoteknop kan je alleen met scrollen bereiken ;)\n\nAfbeeldingen daarom het liefst maximaal 800 pixels breed, en als je ze in één pagina ook hoog in zijn geheel wil kunnen laten \nzien dan ook niet hoger dan 600 pixels ongeveer.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2012 Deze laptops zijn garbage.\nHet zou de southbridge kunnen zijn, want die maakte ook problemen bij mij.\nJe zou dit eens kunnen proberen: [url]http://www.youtube.com/watch?v=gkFi26kxYfU[/url]\nMaar met een gewoone heatgun, als je iets krijgt op je scherm dan zal je een BGA reballer moeten vinden die de chip opniew gaat solderen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2012 [QUOTE=erikdenhouter;629133]Wel toegestaan, maar zeker liever niet, want veel mensen kijken dit op 1024x768, en dan is de layout om op te schieten[B];[/B] het \nbeeld zorgt dat onze teksten ook horizontaal gescrolled moeten worden, tenzij we de regels (zoals ik nu doe) één voor één op tijd \nafbreken met een enter. Zelfs de Edit- en Quoteknop kan je alleen met scrollen bereiken ;)\n\nAfbeeldingen daarom het liefst maximaal 820 pixels breed, en als je ze in één pagina ook hoog in zijn geheel wil kunnen laten \nzien dan ook niet hoger dan 600 pixels ongeveer.[/QUOTE]\n\nNiet alleen dan, hoor. Ik zit hier naar 1980x1200 te kijken en ik vind het ook maar niks, zulke brede foto\'s. Kun je beter een imagehost pakken en een thumbnailtje posten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2012 Ik zou voor ik dat ding uit elkaar gaat halen hem eerst even een nachtje laten staan, zonder \nvoeding en zonder (de grote) batterij er in. \nMorgen sluit je de voeding aan en schakelt hem in.\nKijken hoe dat gaat.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2012 [QUOTE=JohnL;629136]Kun je beter een imagehost pakken en een thumbnailtje posten.[/QUOTE]\nBen ik altijd ietsiepietsie huiverig van als het ook \'normaal\' kan, zoals je ziet. Nu staan de foto\'s op de CI server, en is \nhet bericht niet afhankelijk van of de server van een ander het doet. Foto echt in het topic dus, maar dat is een \npersoonlijke voorkeur. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2012 Ik heb er 640x480 van gemaakt.\nJah, ik keek vanaf 1366x768 en het leek me ook niet heel goed, de foto\'s waren 1600x1200 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2012 Nu is het zeker beter ;) Ik haal mijn correcties even weg. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2012 Gewoon messageboard 640x480 selecteren bij TinyPic Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2013 Spammer is gemeld. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen