Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2012 Delen Geplaatst: 22 december 2012 hallo,\r\nIk heb over enkele weken een nieuwe laptop gekocht met windows 8. Als ik bij start de app-store wil openen, opent de store niet. Kan iemand mij helpen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2012 Het groene tegeltje Store aan de rechterkant , bij Zoeken\r\n\r\n\r\nEn bij Instellingen moet je natuurlijk aanmelden Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2012 Voor de app store heb je volgens mij een @hotmail of @outlook account nodig van Microsoft en ook als zodanig inloggen op de pc.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2012 Ja\r\n\r\nIk heb een outlook.com mail adres aangemaakt [ wat ik verder niet gebruik ;):o ] bij het installeren en opstarten van W8 . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2012 Heb je na het aanmaken van outlook.com ook de mail geopend van microsoft ?\r\nfransjan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2012 Ik ben aangemeld met een hotmail account en het opent nog steeds niet, ik denk dat ik iets fout doe maar ik weet niet wat Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2012 Eén van deze mogelijkheden? : [url]http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-8/why-find-install-app-windows-store[/url] \n\nVerder vond ik deze nog ( dat is wel om het probleem heen lopen) [QUOTE] APPS BUITEN DE APP-STORE OM INSTALLEREN\n\nGaat de voorkeur uit naar downloads buiten de Windows App Store om (dus zonder gebruik te maken van een Microsoft-account) of wil je snel een verzameling apps installeren dan kan je ook gebruik maken van app-installatiepakketten. Het installeren van zo’n pakket is alleen mogelijk wanneer de ingebouwde machtiging wordt versoepeld. Zoek via het Startscherm naar GPEdit.msc en voer deze uit als administrator, selecteer Computerconfiguratie, Beheersjablonen, Windows-onderdelen, App-pakketimplantatie (ja, u leest het goed…), activeer de beleidsregel Toestaan dat alle apps worden geïnstalleerd, selecteer Ingeschakeld en bevestig met OK.[/QUOTE]\n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen