Ga naar inhoud

sony DCR-PC120E

Aanbevolen berichten

Ik heb al jaren een camcorder van Sony. De filmpjes kon ik voorheen op mijn pc via de wirefire (IEEE 1394 kabel) overzetten om te bewerken. (windows 98) \nSinds kort gebruik ik de camcorder weer, maar kan het gefilmde niet meer overzetten op mijn pc. Ik heb nu een Windows 7 64 bit pc waar ook een wirefire poort opzit. Deze kan ik via de configuratie scherm benaderen. Ik heb ook al een convertorkabel wirefire ==> USB gekocht, maar geen resultaat. Wie helpt mij.
Link naar reactie
Hoor je wel een \'ping\' als je de camera via de firewire/usb-kabel aan de pc koppel?\r\nJe zou de driver van de firewirekaart(fwkaart) kunnen verwijderen en opnieuw installeren.\r\nMogelijk dat de fwkaart niet goed in het slot van de pc zit. Even voorzichitig openmaken en zachtjes aandrukken.\r\nHeb je al een ander programma gebruikt om de films over te zetten? Ik gebruikte zelf voorheen altijd Movie Maker (primitief, maar deed wat het moest doen).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...