Ga naar inhoud

opstart probleem

Aanbevolen berichten

Mijn pc met windows xp start niet meer op.\r\nAls ik de pc aanzet krijg ik het HP logo en dan een scherm met windows kon niet starten etc. en de keuze om te starten in veilige modus, veilige modus met netwerk of normale modus. Hierna verschijnt het windows xp logo en dan begint het weer van voor af aan.\r\nNa wat zoeken op internet heb ik een fout melding gevonden, zie de bijlage.\r\nHoe kan ik het probleem oplossen?
Link naar reactie
Het bestand downloaden en uitpakken, kan in Windows of met een tool.\r\n[url]http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/7-Zip+compressie[/url]\r\n\r\nAls het uitgepakt is staat er ook een brandprog bij die je kunt gebruiken om die cd te branden.\r\n\r\nMet die XP maxhine opstarten en in de bios, welke toets voor de setup komt in beeld, del, of een F toets, en in die bios de cd/dvd speler als eerste ztten om van op te starten, cd erin en bios afsluiten.\r\n\r\nBij opstarten zal de cd worden aangeproken en dien je op een willekeurige toets te drukken, in het menu kun je dan die minixp starten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...