Ga naar inhoud

ext. schijf bestanden onzichtbaar

Aanbevolen berichten

Sinds een stroomstoring is m\'n usb harde schijf altijd \"leeg\".\r\nGelukkig staat er nog wel wat op...\r\n\r\nAls ik dan \"alle verborgen bestanden weergeven\" aan vink, zie ik alles weer.\r\nHelaas moet ik dat telkens doen als ik de schijf wil gebruiken.\r\n\r\nIs er een mogelijkheid dit eenmalig in te stellen, zodat het gehandhaafd blijft?\r\n\r\nIs er ook een mogelijkheid weer te zoeken op deze schijf?\r\nDoordat de mappen/bestanden ook na \"alle verborgen bestanden weergeven\" nog worden weergegeven als \"transparante mapjes\" werkt de zoekfunctie niet..\r\n\r\nP.S. ik werk met windows 7
Link naar reactie
Ten eerste zou ik alle belangrijke bestanden eerst even kopiëren naar een ander extern medium.\nStaan er op je pc zelf, ook bestanden plotseling verborgen, in persoonlijke mappen?\nEr bestaat nl. een virus dat van alle persoonlijke bestanden, \"verborgen systeembestanden\" maakt, dus doe een online scan met een bekende virus scanner.\n\nAls het geen virus, zou ik de externe schijf (na de backup) even formatteren, controleren en de data er opnieuw op plaatsen, als de hd onbeschadigd is.\n\nKijken hoe het dan gaat.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...