Anoniem2 Geplaatst: 16 december 2012 Delen Geplaatst: 16 december 2012 Sinds een stroomstoring is m\'n usb harde schijf altijd \"leeg\".\r\nGelukkig staat er nog wel wat op...\r\n\r\nAls ik dan \"alle verborgen bestanden weergeven\" aan vink, zie ik alles weer.\r\nHelaas moet ik dat telkens doen als ik de schijf wil gebruiken.\r\n\r\nIs er een mogelijkheid dit eenmalig in te stellen, zodat het gehandhaafd blijft?\r\n\r\nIs er ook een mogelijkheid weer te zoeken op deze schijf?\r\nDoordat de mappen/bestanden ook na \"alle verborgen bestanden weergeven\" nog worden weergegeven als \"transparante mapjes\" werkt de zoekfunctie niet..\r\n\r\nP.S. ik werk met windows 7 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2012 Ten eerste zou ik alle belangrijke bestanden eerst even kopiëren naar een ander extern medium.\nStaan er op je pc zelf, ook bestanden plotseling verborgen, in persoonlijke mappen?\nEr bestaat nl. een virus dat van alle persoonlijke bestanden, \"verborgen systeembestanden\" maakt, dus doe een online scan met een bekende virus scanner.\n\nAls het geen virus, zou ik de externe schijf (na de backup) even formatteren, controleren en de data er opnieuw op plaatsen, als de hd onbeschadigd is.\n\nKijken hoe het dan gaat.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen