Anoniem2 Geplaatst: 14 december 2012 Delen Geplaatst: 14 december 2012 Hallo, \r\n\r\nIk heb hier een pc van een kennis en die start niet meer op.\r\n\r\nHij gaat wel aan, lampje op moederbord brand, vents draaien, maar meer ook niet.\r\nGeen piepjes, geen geluidje dat harde schijf bezig is zegmaar, helemaal niks. Beeldscherm blijft gewoon op zwart staan.\r\n\r\nIk zelf denk dat het het moederbord is, maar weet het niet zeker.\r\n\r\nIk heb de bios batterij gereset, zonder RAM geheugen opgestart (en met 1 kaartje RAM ipv van de volle 2).\r\n\r\nOok heb ik de processor en videokaart eruit gehaald, dan zou het moederbord toch piepjes moeten geven omdat er dingen ontbreken? Dit hoorde ik ook niet.\r\n\r\nHebben jullie nog iets waarmee ik zeker kan weten of dat het moederbord inderdaad defect is?\r\n\r\n\r\nMvg, \r\nGerco Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2012 Met alleen processor opstarten, zonder die worden er ook geen beeps gegeven.\r\n\r\nIndien geen biosbeeps, moet er wel een piezo of een gewone speaker op zitten, en geen leds bij een ps/2 toetsenbord die oplichten, voor 99% het mobo idd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2012 als ledjes en fannetjes wel aangaan, zoals de ts schrijft, hou ik het op een kaduke voeding.\r\nhang er maar even een andere voeding in, dan weet je meer. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen