Ga naar inhoud

pc videokaart vervangen

Aanbevolen berichten

acer aspire x3400 x2 220 dit is mijn pc en mijn vraag luid kan ik mijn videokaart(nvidia geforce 9200) ik heb zelf 2 beeldschermen 1 op dvi naar hdmi en 1 vga naar vga(die hdmi-dvi kan ik vervangen met andere kabel want er zit nog extra vga slot)\r\n\r\nweten jullie miss een betere videokaart voor mij met liefst 1hdmi/vga of 2x vga \r\nalsvast bedankt jongens en meiden en ik zal jullie hulp met smacht afwachten:)
Link naar reactie
Dat zal maar een heel licht kaartje worden dan. Er zit weliswaar een PCI-e x16 slot in, maar omdat de kast zo smal is zal dat een low profile kaartje moeten zijn. Bovendien is de voeding heel licht - maar 220 W, dus je nieuwe kaart mag eigenlijk geen externe voeding gebruiken.\nDe vraag is wat mij betreft dan ook vooral - wat probeer je te bereiken? Waarom wil je de videokaart vervangen?
Link naar reactie
Ik heb toevallig net 2 weken geleden een nvidia geforce GTX 650 in de PC van mijn zoon geplaatst met extra voeding aansluiting en al, dit draait als de zogenoemde tierelier.\nAssassin\'s Creed 3 draait met alles op full en ultra zonder schokken, het is een PC van 4 jaar oud dus eigenlijk al antiek;) maar met die nieuwe video kaart weer als nieuw.\n\nOok op 2 schermen met DVI aansluiting.
Link naar reactie
Ach een [URL=\"http://www.mycom.nl/Product/Beeld-Videokaart/EVGA-GTX-650-SuperClock,1GB/1365080?product_code=52885892&utm_source=google-shopping&utm_campaign=shop2Marketclick&channel_code=110&utm_medium=cpc\"]Geforce GTX 650 videokaart [/URL]119 euro+ een [URL=\"http://www.pixmania.nl/nl/nl/8966663/art/advance/pc-voeding-atx-5000s-480.html\"]voeding van 480 Watt[/URL] voor nog geen 20 euro maakt het ook niet veel duurder.;)
Link naar reactie
Een voeding van 480 Watt voor nog geen €20,- is net zoiets als een trein bestellen in Italie bij een bouwer zonder ervaring, alleen maar omdat dat de goedkoopste is.(Lees de krant van vandaag bv)\nGoedkoop is vaak Duurkoop zegt een Nederlands spreekwoord. Ik zie nl zo\'n voeding wanneer(en niet als, want dat doet íe) die de geest geeft, gelijk je hele moederbord en evt aangesloten apparatuur mee het graf in neemt.
Link naar reactie
In een low profile kast zit geen standaard voeding. De zwaarste die je daarvoor kunt krijgen zijn meestal rond de 300W. En dan nog hopen dat de koeling voldoende is voor een zwaardere videokaart. Vervang je de kast en neem je een normale voeding, dan kost dat ook al gauw 90 euro. En dat voor een oud systeem, wat na de updgrade nog steeds te licht is voor de huidige generatie games.
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;628518]Ja maar uit niets blijkt mij, dat jou zoon dezelfde pc heeft als TS, of lees ik nu even ergens overheen? :-)\n\nNiek[/QUOTE]\n\nSorry! zelfde merk alleen nog een ouder type Acer Aspire met voeding van 220 Watt erin, ik heb wel een kabeltje moeten kopen om de kaart apart van voeding te voorzien.Ik heb wat dat betreft nu nog een Rood,geel, zwarte kabel over voor een extra HD o.i.d. Oja een Dual pentium 5.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...